تور بانکوک,قیمت تور بانکوک,تور ارزان بانکوک,تور لحظه آخری بانکوک,تور گردشگری بانکوک,قیمت تور ارزان بانکوک,جاذبه های بانکوک,دیدنی های بانکوک,تور کریسمس بانکوک,تور تابستان بانکوک,تور بهار بانکوک,تور زمستان بانکوک,تور پاییز بانکوک,تور گردشگری بانکوک,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور بانکوک | قیمت تور بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند و به معنای فرشته ها می باشد. بانکوک بیش از دوقرن است که به عنوان پایتخت تایلند شناخته شده است و معماری ساختمان های مدرن آن بر روی آثار باستانی و ساختمان های تاریخی اثر منفی نگذاشته است و به عنوان یک شهر توریستی و مدرن شناخته میشود.

زبان رسمی در بانکوک تای است و مکالمه انگلیسی نیز بین افراد جوان با توریست ها وجود دارد. در این شهر چینی ها نقش بسزایی در بهبود وضعیت اقتصادی داشته اند و حومه ی شهر محل کشت و برداشت برنج می باشد.

جاذبه های گردشگری بانکوک | تور بانکوک

جاذبه های گردشگری هر شهر از مهم ترین اولویت ها می باشد و بانکوک نیز با داشتن معابد و آثار تاریخی و طبیعی گوناگون از این مورد مستثنی نیست. از جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند میتوان به باغ رز بانکوک که در آن انواع مراسم سنتی و فرهنگی مانند جشن عروسی، نمایش فیل ها، شمشیر بازی و بوکس تایلندی برگزار میشود، اگر کودکی همراه خود دارید که علاقمند به تفریحات در سن خود است میتوانید در دریم ورلد بانکوک فرزند خود را برده و با وسایل بازی های مختلف سرگرم شود و یک روز شادی را در تور بانکوک تجربه کند.

مزرعه تمساح ها در بانکوک، باغ وحش بانکوک، صرف شام بر روی آب های رود چانوپرایا توسط کشتی های بزرگ و لوکس، کاخ پادشاهی بانکوک، بودای زمردی بانکوک و معبد وات رونگ خون بانکوک اشاره داشت. استفاده و خرید اجناس از مراکز خرید در تور بانکوک از ضروریات سفر به حساب می آید.

مراکز خرید بانکوک | تور ارزان بانکوک

در تور ارزان بانکوک میتوانید به مراکز خرید ارزان بانکوک همچون خیابان بچپوری، بازار پتونم و پاساژ پلاتینیوم مراجعه کنید. برای خرید اجناس شیک، مدرن و دارای برند میتوانید به پاساژ سنترال ورلد و دیسکاوری سری بزنید.

تور بانکوک

هتل های بانکوک | تور ارزان بانکوک

رزرو هتل در تور بانکوک یکی از مهم ترین نیاز های شماست. از هتل های مناسب بانکوک میتوانیم به هتل مونتین بانکوک که دارای استخر روباز، مرکز ماساژ، سونا، وجود حمام خصوصی در هر اتاق، لباسشوئی، خشک شوئی، امکان نگهداری از کودکانتان، رستوران، آسانسور و دیگر امکانات اشاره داشته باشیم. از دیگر هتل های بانکوک میتوانیم به هتل بانکوک پالاس، هتل آسیا بانکوک، هتل فروم پارک، هتل بیوک اسکای و هتل پرینس پالاس اشاره نمائیم.

تورز توریست برای داشتن اوقات خوب و خوش شما در تور بانکوک ، قیمت ها و شرایط استفاده از تور بانکوک را قرار داده است. میتوانید با مرجعه به تورز توریست از این اطلاعات آگاهی پیدا کنید.

تور بانکوک از تهران | تور بانکوک از اصفهان | تور بانکوک از شیراز | تور بانکوک از مشهد

تور بانکوک,قیمت تور بانکوک,تور ارزان بانکوک,تور لحظه آخری بانکوک,تور گردشگری بانکوک,قیمت تور ارزان بانکوک,جاذبه های بانکوک,دیدنی های بانکوک,تور کریسمس بانکوک,تور تابستان بانکوک,تور بهار بانکوک,تور زمستان بانکوک,تور پاییز بانکوک,تور گردشگری بانکوک,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی

تور بانکوک | قیمت تور بانکوک | تور ارزان بانکوک | تور لحظه آخری بانکوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.