تور اتریش,قیمت تور اتریش,تور ارزان اتریش,تور لحظه آخری اتریش,تور گردشگری اتریش,قیمت تور ارزان اتریش,جاذبه های اتریش,دیدنی های اتریش,تور کریسمس اتریش,تور تابستان اتریش,تور بهار اتریش,تور زمستان اتریش,تور پاییز اتریش,تور گردشگری اتریش,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور اتریش | قیمت تور اتریش

اتریش كشوری زیبا در مركز اروپا است. پایتخت این كشور شهر وین است و زبان رسمی مردم آن آلمانی است.

اتریش به طبیعت سبز و كوهستانی خود معروف است. این كشور فاصله زیادی با ایران دارد و بهترین گزینه ممكن برای سفر تور اتریش با هواپیما است.

 

دیدنی های اتریش | قیمت تور اتریش

از جاذبه های این كشور می توان به شهر وین، اینزبورك، قلعه هوچواسترویتز و … را نام برد.

شهر وین را می توان نمادی از هنر در كنار معماری تاریخی دانست. در فصل بهار جان دوباره ای به به كالبد این شهر دمیده می شود و طبیعت و سبزی دوباره به آغوش شهر می آید.

با جرات می توان گفت كه یكی از بهترین زمان ها برای سفر به وین، فصل بهار است. در این فصل شما می توانید سال نو را نیز در یک تور ارزان اتریش جشن بگیرید.

 

جاذبه های گردشگری اتریش | تور لحظه آخری اتریش

یكی دیگر از جاذبه های گردشگری اتریش، اینزبورك است. این شهر كوچك در كنار كوهستان های مملو از برف اتریش واقع شده است.

معماری این شهر بسیار زیبا و نشاط آور است. به گونه ای كه نمای هر ساختمان رنگ مخصوصی دارد و ساختمان های رنگارنگ به انسان روحیه می دهد.

سالیانه افراد زیادی برای كوهنوردی و ورزش های زمستانی این شهر را انتخاب می كنند.

در تور لحظه آخری اتریش نیز می توانید از امكانات و زیبایی های این شهر فوق العاده لذت ببرید. هر آنچه از زیبایی های این كشور گفتیم را كنار بگزارید.

قلعه هوچواسترویتز یكی از جاذبه هایی است كه نمی شود به اتریش رفت و از آن بازدید نكرد. این قلعه زیبا بر فراز صخره دولومیتی قرار گرفته است و در بلند ترین نقطه در این قلعه می توانید در ارتفاع 620 متری نمایی از طبیعت زیبای اتریش داشته باشید.

قلعه هوچواسترویتز بی تردید باشكوه ترین قلعه اتریش است و در میان عید پاك تا پایان اكنبر درب آن بر روی علاقه مندان باز است.

بازدید از این قلعه هزینه چندانی ندارد و اگر قیمت تور اتریش برای شما اهمیت زیادی دارد و می خواهید یك تور ارزان اتریش داشته باشید قلعه هوچواسترویتز می توانید انتخاب خوبی برای تور اتریش ارزان شما باشد.

البته جدا از جاذبه های گردشگری اتریش، این كشور هنرمندان به نامی را نیز همچون موتزارت به دنیا معرفی كرده است. این خالق دنیای موسیقی در شهر سالزبورگ اتریش چشم به جهان گشود. این شهر امروزه گالری ها، موزها، كافه و رستوران های زیادی دارد كه لذت یك موسیقی خوب را در این شهر دوچندان می كند.

 

برای آگاهی از قیمت و جزئیات تور اتریش می توانید به وبسایت تورز توریست مراجعه كنید.

 

تور اتریش از تهران | تور اتریش از شیراز | تور اتریش از اصفهان | تور اتریش از مشهد

تور اتریش,قیمت تور اتریش,تور ارزان اتریش,تور لحظه آخری اتریش,تور گردشگری اتریش,قیمت تور ارزان اتریش,جاذبه های اتریش,دیدنی های اتریش,تور کریسمس اتریش,تور تابستان اتریش,تور بهار اتریش,تور زمستان اتریش,تور پاییز اتریش,تور گردشگری اتریش,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور اتریش | قیمت تور اتریش | تور ارزان اتریش | تور لحظه آخری اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.