تور استرالیا,قیمت تور استرالیا,تور ارزان استرالیا,تور لحظه آخری استرالیا,تور گردشگری استرالیا,قیمت تور ارزان استرالیا,جاذبه های استرالیا,دیدنی های استرالیا,تور کریسمس استرالیا,تور تابستان استرالیا,تور بهار استرالیا,تور زمستان استرالیا,تور پاییز استرالیا,تور گردشگری استرالیا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور استرالیا | قیمت تور استرالیا

کشور استرالیا را همه ما میشناسیم و یکی از بهترین خاطرات فوتبال ملی کشورمان، نتیجه 2-2 مقابل تیم ملی استرالیا و در نهایت صعود به جام جهانی 1998 است.

این کشور به پایتختی شهر کانبرا در نیمکره جنوبی زمین واقع شده است و همچون نگینی در میان آب های اقیانوس آرام میدرخشد. استرالیا از نظر وسعت، ششمین کشور جهان به حساب می آید و قدیمی ترین خشکی جهان را دارد. همچنین استرالیا در قارهٔ اقیانوسیه  جزء سرزمین اصلی آن است که در واقع به نوعی کوچک‌ترین قارهٔ دنیا نیز میباشد.

زبان رسمی این کشور زبان انگلیسی با گویش استرالیایی است. اما بعضی مهاجران نیز با زبان چینی یا ایتالیایی صحبت میکنند.

 

آب و هوای استرالیا | تور ارزان استرالیا

استرالیا از لحاظ شرایط جوی، آب و هوایی معتدل دارد و بر عکس بسیاری از کشور ها مناطق شمالی آن گرم و مناطق جنوبی آن، آب وهوایی سرد دارد. مناطق زیبای گردشگری در کشور استرالیا، این کشور را به یکی از پر درآمد ترین کشورهای دنیا از لحاظ گردشگری تبدیل کرده است. سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند که بیشترین جمعیت را در خود جای داده اند.

 

جاذبه های گردشگری استرالیا | قیمت تور استرالیا

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری این کشور چشمه های آلیس است که از میان دامنه های «مک دونل» قابل مشاهده میباشد و راه‌ های آبی و طبیعی تماشایی بسیار زیادی را دارا ست. پل بندرگاه در شهر سیدنی نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کشور استرالیا است که ازشاهکارهای مهندسی و معماری جهان به شمار میرود و با پنجاه متر عرض، پهن‌ترین پل قوسی جهان است.

پل بندری سیدنی به همراه اپرای سیدنی که در سوی دیگر بندرگاه سیدنی قرار گرفته است، دو نماد اصلی شهر سیدنی هستند و از  مناطق اصلی گردشگری در این شهر به شمار میروند.

تور استرالیا

 

دیدنی های استرالیا | قیمت تور استرالیا

برج سیدنی نیز به عنوان یکی از بلندترین برج های جهان در این کشور، هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران است. باغ یخی دیگر جاذبه توریستی این کشور است که قدمتی بالغ بر ۱۵۰ سال دارد و هر ساله هزاران جهانگرد را جذب خود میکند.

علاوه بر این، کشور استرالیا پر از مکان های جذاب است  که برای افراد اهل هیجان، بهتر از آن نمیتوان جایی را متصور شد.

یکی از جذاب ترینِ این مکان ها، قفس مرگ است که افراد در داخل محفظه های شیشه ای به داخل آب می روند و کوروکودیل های آدم خوار به دور قفس میگردند. پل نوردی در سیدنی نیز یکی دیگر از کارهای لذت بخش در این کشور میباشد.

پل معروف هاربور، ساختمان نمایشگاه سلطنتی، ساحل بوندی، داروین، خانه اپرای سیدنی، موزه ملی و صخره های مرجانی از دیگر مناطق گردشگری استرالیا هستند که شما میتوانید در تور استرالیا از آنها بازدید کنید.

 

مراکز خرید استرالیا | تور ارزان استرالیا

برای خرید کردن، میتوانید به  مرکز خرید وست فیلدوست فیلد «فونتین گیت» مرکز خریدی در منطقه «نارورن» سر بزنید که در جنوب شرقی ملبورن استرالیا قرار گرفته است و یکی از بزرگترین مراکز خرید کرهزمین است. علاوه بر این، فستیوال ها و جشن های متنوعی که در کشور استرالیا برگزار میشود هر ساله بسیاری از مردم را از سراسر کره زمین جذب خود میکنند.

 

جشن های استرالیا | تور کریسمس استرالیا

جشنواره بیگ دی اوت، رویال ایسترشو، فستیوال وی و جشن مادربزرگ اسمیت از جمله این جشن ها هستند.

 

تور استرالیا

ممکن است شما  از آن دسته افرادی باشید  که بخواهید در سفر به استرالیا ، با صرفه جویی در هزینه ها، سفری کم خرج و در عین حال خوب را تجربه کنید که این امر با تور ارزان استرالیا و تور لحظه آخری استرالیا میسر مییاشد.

با این حال، قیمت توراسترالیا با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن  آن متفاوت است.

اگر شما هم به دیدن زیبایی های استرالیا علاقه مند هستید، پس هر چه سریع تر در تور استرالیا ثبت نام کرده و از سفر خود لذت ببرید.

برای رزرو تور استرالیا با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط تور، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور استرالیا از تهران | تور استرالیا از اصفهان | تور استرالیا از شیراز | تور استرالیا از مشهد

تور استرالیا,قیمت تور استرالیا,تور ارزان استرالیا,تور لحظه آخری استرالیا,تور گردشگری استرالیا,قیمت تور ارزان استرالیا,جاذبه های استرالیا,دیدنی های استرالیا,تور کریسمس استرالیا,تور تابستان استرالیا,تور بهار استرالیا,تور زمستان استرالیا,تور پاییز استرالیا,تور گردشگری استرالیا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور استرالیا | قیمت تور استرالیا | تور ارزان استرالیا | تور لحظه آخری استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.