تور اسپانیا,قیمت تور اسپانیا,تور ارزان اسپانیا,تور لحظه آخری اسپانیا,تور گردشگری اسپانیا,قیمت تور ارزان اسپانیا,جاذبه های اسپانیا,دیدنی های اسپانیا,تور کریسمس اسپانیا,تور تابستان اسپانیا,تور بهار اسپانیا,تور زمستان اسپانیا,تور پاییز اسپانیا,تور گردشگری اسپانیا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور اسپانیا | قیمت تور اسپانیا

کشور اسپانیا با نوع حکومت پادشاهی، پایتخت آن مادرید است و در جنوب غرب اروپا قرار گرفته است. با پرتغال در غرب، دریای مدیترانه از جنوب و اقیانوس اطلس از شمال غربی همسایه می باشد.

 

موقعیت جغرافیای کشور اسپانیا | تور گردشگری اسپانیا

اسپانیا با کشور های فرانسه مرز خاکی دارد و از شرق و جنوب به دریای مدیترانه و از سمت غرب و جنوب غرب به دریای اطلس وصل می باشد و از سمت شمال به دریای کانتابریا متصل است . همچنین این کشور از شبه جزیره های متعددی مانند جزایر قناری و ایبری و بالئارس که در شمال آفریقا است تشکیل شده است.

شهر های سوتا و ملیا نیز قسمتی از اسپانیا محسوب می شود که این شهر ها در قاره آفریقا (شمال مراکش) واقع است .

اسپانیا با این تعدد اقلیم و شهر ها در هر زمان از سال مناسب گردش و تفریح است و شهرهای بارسلونا و مادرید همواره پر از گردشگران تور اسپانیا است.

 

آب و هوای اسپانیا

آب و هوای اسپانیا در تور بهار اسپانیا  بنابر هر منطقه ای متفاوت است. در مناطق کوهستانی ممکن است هوای سردی پیش رویتان باشد و در مناطق مرکزی اسپانیا هوای بسیار معتدل بهاری دل انگیزیپذیرای شما باشد. اسپانیا کشوری است که شهرهای مختلفی را برای جذب توریست دارد.

 

دیدنی های اسپانیا | تور اسپانیا

شهرهایی همچون مادرید، بارسلونا، والنسیا و مالاگا از بهترین شهر های اسپانیا هستند. در تور اسپانیا عید 76 میتوانید از جاذبه های گردشگری مادرید نظیر کاخ سلطنتی مادرید که با بیش از دو هزار اتاق به تنهایی شگفت انگیز است، دروازه خورشید مادرید، میدان سیبلس، موزه پرادو که آثار نفیس نقاشی در آن وجود دارد، آسکا، دروازه آلکالا، تئاتر سلطنتی، لاس بنتاس و میدان آتوچا دیدن نمائید.

 

خرید ارزان تور اسپانیا | تور ارزان اسپانیا

داشتن خرید ارزان در تور اسپانیا و خرید سوغاتی و یادگاری برای دوستان و خانواده تان یکی از لذت بخش ترین بخش تور ارزان اسپانیا است.

شما میتوانید در بازارچه محلی اِل راسترو فِلی مارکت به گشتن و دیدن وسایل جالب و سنتی اسپانیا بپردازید و با خرید پارچه و کیف های چرم یک خرید معقولی داشته باشید. در این بازارچه ممکن صدای نوازندگانی را بشنوید که با سازهای خود شور و اشتیاقی میان خریداران ایجاد میکنند.

اگر شما خواهان تور اسپانیا هستید و میخواهید در یکی از بهترین کشور های دنیا به گشت و گذار بپردازید، تور نوروز اسپانیا را در لیست تور های پیشنهادی خود بگنجانید.

 

قیمت تور اسپانیا | تور لحظه آخری اسپانیا

برای کاهش قیمت تور اسپانیا عده ای ترجیح میدهند تور لحظه آخری اسپانیا را انتخاب نمایند. امکان اینکه نوع پرواز و امکانات سفر کمتر باشد، وجود دارد اما نگران کاهش کیفیت آنها نباشید.

اگر تور لحظه آخری اسپانیا را انتخاب نمودید میتوانید زمان سفر خود را در صورت امکان با یکی از فستیوال های حیرت انگیز اسپانیا هماهنگ نمائید.

 

فستیوال های اسپانیا | جشن های اسپانیا

از فستیوال های اسپانیا میتوانیم به جشن تعقیب پنیر، جشن گوجه فرنگی، جشنواره آتش بازی سنت جان که به مدت 5 روز برگزار میشود و جشنواره سن فرمین که مخصوص گاو بازی است به مدت 8 روز در ماه ژولای در شهر پامپلونا برگزار میشود، اشاره داشته باشیم.

 

مذاهب و ادیان در اسپانیا | تور تفریحی اسپانیا

بیشتر مردم در اسپانیا پیرو دین مسیحیت است و مذهب اصلی بسیاری از مردم اسپانیا کاتولیک است و البته دین اسلام نیز در این کشور در حد تعداد محدودی رواج دارد.  برخی از مردم اسپانیا بی دین و لائیک هستند.

 

تور ارزان اسپانیا

افرادی هستند که علاقه دارند در سفر، هزینه های خود را کاهش دهند. به این افراد توصیه میکنیم در تور اسپانیا ارزان از اتوبوس های هاپ آن هاپ آف که موجود در شهر بارسلونا هستند، استفاده کنند.

این اتوبوس ها دوطبقه هستند و میتوانید با خرید یک بلیط که اعتبار یک یا دو روزه دارد در سطح شهر بارسلونا بگردید و در صورت بارانی نبودن هوا از طبقه بالای آنها که بدون سقف می باشد استفاده کنید.

استفاده از تور اسپانیا توسط تورز توریست ارائه شده است. اگر خواهان استفاده از تور اسپانیا با هواپیما هستید لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور اسپانیا از تهران | تور اسپانیا از شیراز | تور اسپانیا از مشهد | تور اسپانیا از اصفهان

تور اسپانیا,قیمت تور اسپانیا,تور ارزان اسپانیا,تور لحظه آخری اسپانیا,تور گردشگری اسپانیا,قیمت تور ارزان اسپانیا,جاذبه های اسپانیا,دیدنی های اسپانیا,تور کریسمس اسپانیا,تور تابستان اسپانیا,تور بهار اسپانیا,تور زمستان اسپانیا,تور پاییز اسپانیا,تور گردشگری اسپانیا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور اسپانیا | قیمت تور اسپانیا | تور ارزان اسپانیا | تور لحظه آخری اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.