تور اندونزی,قیمت تور اندونزی,تور ارزان اندونزی,تور لحظه آخری اندونزی,تور گردشگری اندونزی,قیمت تور ارزان اندونزی,جاذبه های اندونزی,دیدنی های اندونزی,تور کریسمس اندونزی,تور تابستان اندونزی,تور بهار اندونزی,تور زمستان اندونزی,تور پاییز اندونزی,تور گردشگری اندونزی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور اندونزی | قیمت تور اندونزی

کشور اندونزی با داشتن جزایر متعدد و بندرهای مهم از جمله بندر ساحلی بلاوان، ریو، بیتونگ و آمبون، در جنوب شرقی آسیا در خط استوا و بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار گرفته است.

اندونزی لقب سومین کشور سرسبز جهان را به علت داشتن بخش زیادی جنگل و زمین های سر سبز به خودش اختصاص داده است.

 

آب و هوای اندونزی | تور ارزان اندونزی

آب و هوای اندونزی به علت نزدیک بودن به خط استوا در مجموع دارای دو فصل گرم و مرطوب-بارانی است. آب و هوای اندونزی، در تور بهار اندونزی ، اوایل بهار به فصل بارانی در اندونزی بر می خورید. اما از ماه آوریل (اردیبهشت) فصل گرم و خشک اندونزی آغاز میشود و تا اواسط پاییز ادامه پیدا میکند.

اگر تور اندونزی عید را انتخاب نموده اید لطفا به شرایط جوی حاکم بر اندونزی توجه کنید و لباس های مناسب با این زمان را انتخاب نمائید.

 

جاذبه های گردشگری اندونزی | تور لحظه آخری اندونزی

جاذبه های گردشگری اندونزی در نوع خودشان بی نظیر هستند. تنوع جزایر متعدد، وسیع بودن جنگل ها و برگزاری جشنواره های مختلف ستودنی است.

از جاذبه های گردشگری اندونزی در تور اندونزی میتوانیم به این موارد اشاره داشته باشیم. اگر علاقمند به شیرجه زدن در آبهای دلچسب هستید میتوانید به راجا آمپات رفته و تفریحات خوبی را در این جزیره داشته باشید. پارک ملی تانجانگ پوتینگ از محل هایی است که با برگزاری تور های قایق سواری و انتخاب این تور میتوانید در این پارک ملی از میان جنگل و بر روزی آب عبور کنید و گونه های مختلف حیوانات نظیر پلنگ ابری، پیتون، خرس آفتاب و اورانگوتان ببینید و از سفر به اندونزی لذت ببرید.

از دیگر جاذبه های گردشگری اندونزی میتوانیم به جزیره فلورس، تروجالند، بوکیت لاوانگ، پارک ملی برومو تنگر سیمرو، لومبوک، بالی و یوگیا کارتا اشاره داشته باشیم.

 

جشن های اندونزی | تور لحظه آخری اندونزی

اندونزی سرزمینی است که  جشنواره های مختلفی را در هر ماه از سال برگزار میکند.

در صورتی که قیمت تور اندونزی کاهش یافت و تمایل داشتید تور لحظه آخری اندونزی را انتخاب کنید میتوانید سفر به اندونزی خود را با یکی از جشنواره های اندونزی هماهنگ کنید.

جشنواره اندونزی متشکل است از برگزاری فستیوال شادی در ماه آگوست، جشنواره هنر بالی که از دومین شنبه خرداد تا دومین شنبه مرداد ماه در بالی برگزار میشود، جشنواره بادبادک بالی در بین ماه های ژوئن و اوت برگزار میشود و جشنواره رنگارنگ بالی.

 

تور ارزان اندونزی

در تور اندونزی ارزان اگر تمایل دارید که خرید ارزان اندونزی را داشته باشید میتوانید در بالی، خرید ارزان و مقرون به صرفه ای را داشته باشید. برای خرید صنایع دستی میتوانید به محله کوتا بیچ بروید و یا ازمرکز خرید رابینسوز یک خرید به یاد ماندنی را در تور ارزان اندونزی از آن خود نمائید.

 

اگر تمایل دارید تور اندونزی مخصوصا  تور اندونزی با هواپیما را انتخاب نمائید لطفا به سایت تورز توریست مراجعه کرده و انتخاب و رزرو خود را قطعی نمائید.

 

تور اندونزی از تهران | تور اندونزی از مشهد | تور اندونزی از شیراز | تور اندونزی از اصفهان

تور اندونزی,قیمت تور اندونزی,تور ارزان اندونزی,تور لحظه آخری اندونزی,تور گردشگری اندونزی,قیمت تور ارزان اندونزی,جاذبه های اندونزی,دیدنی های اندونزی,تور کریسمس اندونزی,تور تابستان اندونزی,تور بهار اندونزی,تور زمستان اندونزی,تور پاییز اندونزی,تور گردشگری اندونزی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور اندونزی | قیمت تور اندونزی | تور ارزان اندونزی | تور لحظه آخری اندونزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.