تور دبی,قیمت تور دبی,تور ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی,تور گردشگری دبی,قیمت تور ارزان دبی,جاذبه های دبی,دیدنی های دبی,تور کریسمس دبی,تور تابستان دبی,تور بهار دبی,تور زمستان دبی,تور پاییز دبی,تور گردشگری دبی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور دبی | قیمت تور دبی

دبی شهری پر طرفدار در کشور امارات است که هر ساله از سراسر دنیا، گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود میکشاند. دبی مقصد بسیاری از ثروتمند ترین و معروف ترین افراد در دنیا است. دبی توانسته در کمترین زمان ممکن، خود را از یک منطقه بیابانی، به یکی از مدرن ترین و توریستی ترین شهر های دنیا تبدیل کند. قطعا یکی از نیازهایی که در این تور حس میشود ، تور ارزان دبی است که مخاطبان زیادی را به خود جذب میکند و از این رو تور لحظه آخری دبی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

 

مراکز خرید دبی | تورهای مناسب خرید | قیمت تور دبی

تجارت در دبی بسیار رونق دارد، به همین منظور مراکز خرید بسیاری در آن پدید آمده است که بسیار جالب توجه هستند. در این مقاله تعدادی از محبوب ترین مراکز خرید دبی را برایتان معرفی میکنیم.

معروف ترین و دوست داشتنی ترین مرکز خرید در دبی، برای گردشگران و اهالی خود دبی، مرکز خرید دبی مال است. دبی مال انواع و اقسام فروشگاه ها را با تنوع بسیار زیاد کالا ها در خود جای داده، که میتوان هر آن چه که مورد نیاز است را از آن جا تهیه کرد، از مواد غذایی و خوراکی گرفته تا لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و زیور آلات.

این مرکز خرید در خود جاذبه هایی مانند پیست اسکیت دارد که در صورت تمایل میتوانید از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. دبی مال در خود آکواریوم بزرگی دارد که بسیار زیبا و دیدنی است.

اگر فرزندان دلبندتان را به همراه آورده اید، نگران سر رفتن حوصله آن ها نباشید، زیرا دبی مال مکانی را برای کودکان در نظر گرفته تا شادی را برایشان پیشکش کند. وجود سینما، یکی دیگر از امکانات مرکز خرید دبی مال است که در تور ارزان دبی میتوانید از آن بهره مند شوید.

شما در تور دبی میتوانید از مراکز خرید دیگری همچون ابن بطوطه، مرکز خرید امارات، دیره سیتی سنتر، مرکز خرید بی نظیر و فوق العاده زیبای دبی مارینا مال، مرکز خرید میردف و دبی فستیوال سیتی دیدن فرمایید.

 

هتل های دبی | رستوران های دبی | تور دبی

دبی هتل ها و رستوران های بسیار زیادی دارد که میتوان با هر بودجه ای، در یکی از هتل های زیبای آن اقامت داشت.

شاید بتوان معروف ترین هتل در دبی را، هتل برج العرب دانست که بسیار لوکس و تماشایی است و در یکی از بهترین نقطه های دبی با موقعیت جغرافیایی عالی ای قرار گرفته است.

از دیگر هتل های دبی میتوان به هتل القصر، هتل آدرس دبی مال، هتل فرمونت، هتل وستین مینا سیاحی، هتل سوفیتل داون تاون و بسیاری دیگر از هتل های معروف اشاره کرد. گردشگران پس از ورود به دبی و اقامت در یکی از هتل ها، خود را برای جاذبه ها و مکان های گردشگری آماده میکنند.

 

سواحل دبی | تور گردشگری دبی

پیشنهاد تورز توریست به شما، رفتن به سواحل دبی و استفاده از تفریحات آبی آن است. یکی از بهترین سواحل در دبی، ساحل الممزار است که بسیار وسیع بوده و از امکانات تفریحی بسیاری برخوردار است، به طوری که به پارک ساحلی معروف شده است.

نکته قابل توجهی که برای ساحل الممزار وجود دارد، این است که روز های دوشنبه و چهارسنبه مخصوص بانوان بوده و آقایان اجازه ورود به این ساحل را ندارند.

از دیگر سواحل دبی که بسیار لذت بخش و تماشایی هستند و از تفریحات بسیار زیاد و دوست داشتنی ای برخوردار هستند، میتوان به ساحل جمیرا، ساحل روسی، ساحل کایت که مخصوص کایت سواریاست، ساحل برج، ساحل قنتوت، ساحل جبل علی، ساحل جی بی آر، ساحل زیبای رویال و ساحل سان ست که به ساحلی رمانتیک معروف است اشاره کرد.

 

تور دبی از اصفهان

برای سفر به تور هیجان انگیز دبی، میتوانید تور دبی از اصفهان را در لیست تور های سایت تورز توریست برگزینید و یا این که از شهر هایی همچون تهران، شیراز و مشهد سفر خود را آغاز کنید.

 

جاذبه های گردشگری دبی | قیمت تور دبی

در تور دبی حتما از جاذبه های گردشگری دیگر دبی که بسیار زیاد و هیجان انگیز هستند، دیدن کنید. جاذبه هایی همچون آب نمای دبی، دلفین بی دبی که بسیار دوست داشتنی بوده و میتوان لذت بازی با دلفین ها و لمس و شنا کردن با آن ها را تجربه کرد.

همچنین برج خلیفه، سافاری بیابانی دبی، باشگاه گلف، پارک آبی وایلد وادی، پیست اسکی دبی و آکواریوم دبی اشاره کرد که نمیتوان به راحتی از آن ها گذشت.

قیمت تور دبی بنا بر شرایطی مانند مدت اقامت واقامت در هتل های ارزان یا گران و مواردی از این دست، متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت تور دبی به لیست تور های سایت تورز توریست مراجعه نمایید.

تور دبی از تهران | تور دبی از شیراز | تور دبی از مشهد | تور دبی از اصفهان

تور دبی,قیمت تور دبی,تور ارزان دبی,تور لحظه آخری دبی,تور گردشگری دبی,قیمت تور ارزان دبی,جاذبه های دبی,دیدنی های دبی,تور کریسمس دبی,تور تابستان دبی,تور بهار دبی,تور زمستان دبی,تور پاییز دبی,تور گردشگری دبی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور دبی | قیمت تور دبی | تور ارزان دبی | تور لحظه آخری دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.