تور لحظه آخری سنگاپور,تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,تور لحظه آخری سنگاپور,تور نوروز سنگاپور,جاذبه های سنگاپور,تور های گردشگری,شهر های سنگاپور

 

تور سنگاپور | قیمت تور سنگاپور

سنگاپور یک شهر-کشور مستقل است که در جنوب شرقی آسیا و در جنوب مالزی قرار گرفته است. سنگاپور سال های زیادی جز مستعمرات بریتانیا بوده است که در طی 50 سال گذشته توانسته استقلال خود را به دست بیاورد و اکنون با داشتن موقعیت ویژه در منطقه اقتصادی خود، پارک های متعدد، سواحل دیدنی، و همچنین جای دادن فرهنگ های مختلف از هر کشور توانسته هر ساله توریست های زیادی را باتور سنگاپور به خود جذب نماید.

 

آب و هوای سنگاپور | قیمت تور سنگاپور

آب و هوای سنگاپور در طی سال گرم و آفتابی است و بخاطر ساحلی بودنش نباید شرجی بودنش را نادیده گرفت. امکان بارش باران در هر روز از سال امکان پذیر است که معمولا در حدود یک ساعت، شهر این باران های ناگهانی را شاهد خواهد بود.

در تور سنگاپور از دیدنی های طبیعی سنگاپور که بسیار تماشایی و لذت بخش هستند، غافل نشوید.

 

جاذبه های طبیعی سنگاپور | تور ارزان سنگاپور

جزیره سِنتوسا یکی از جاذبه های طبیعی سنگاپور است که با قرار گرفتن در قسمت جنوبی سنگاپور و علاوه بر داشتن سواحل بکر و دیدنی که میتوان آرامش را به دور از شلوغی های شهر با فراغ خاطر به دست آورد.

سنگاپور دارا بودن بزرگترین آکواریوم آسیا را از آن خود نموده است. تور شبانه در حیات وحش بسیار جالب و هیجان انگیز است و میتوانید در شب به دیدن حیوانات نادر و در حال انقراض بروید و از نزدیک آنها را لمس کنید و عکس های یادگاری را برای خودتان ثبت کنید.

باغ وحش سنگاپور، باغ ساحلی سنگاپور، باغ گیاه شناسی سنگاپور، پارک پرندگان سنگاپور و پارک جنگلی بوکیت تیماه از دیگر جاذبه های طبیعی و گردشگری سنگاپور هستند.

در تور ارزان سنگاپور بازدید از مکان های جذاب و دیدنی سنگاپور را به هیچ وجه فراموش نکنید.

 

اطلاعات تور سنگاپور | تور لحظه آخری سنگاپور

اطلاعات ضروری و اولیه برای انتخاب هتل و محل اسکان یکی از واجبات سفر است و نباید قبل از حرکت آن را فراموش کرد.

تورز توریست هتل های سنگاپور را به شما معرفی میکند و شما بنابر بودجه خود میتوانید بهترین هتل را انتخاب نمائید تا اقامت خود را در این کشور دوست داشتنی و زیبا به نحو احسن سپری نمایید.

 

هتل های سنگاپور | رزرو تور سنگاپور

هتل پنج ستاره ماندارین اورینتال در خلیج مارینا قرار گرفته است و امکاناتی نظیر استخر در فضای باز، باشگاه ژیمیناستیک، کلاس های یوگا، زمین تنیس و مرکز ماساژ درمانی را دارد و با داشتن نمایی رو بهشهر سنگاپور، منظره ای دیدنی را برای مسافران به وجود آورده است.

این هتل کمترین فاصله را با مراکز خرید مهم و معتبر سنگاپور از جمله اورچارد دارد. در هنگام ورود به هتل، لابی بسیار بزرگ و لوکس هتل چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و بوی خوش گل ارکیده که در هر گوشه از هتل نگاه کنید، شما را حیران خواهد کرد.

از دیگر هتل های سنگاپور میتوانیم به هتل کوآلیتی مارلو، هتل پارک کلارک کوای، هتل شرایتون تاورز و هتل رویال ات کوئینز اشاره داشته باشیم که بسیار مرفه و عالی هستند و امکانات بسیار بالایی دارند.

 

شما میتوانید با بازدید از سایت تورز توریست از قیمت تور سنگاپور، تور ارزان سنگاپور و تور لحظه آخری سنگاپور اطلاع کافی پیدا کنید.

تور سنگاپور از تهران | تور سنگاپور از اصفهان | تور سنگاپور از مشهد | تور سنگاپور از شیراز

تور لحظه آخری سنگاپور,تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,تور لحظه آخری سنگاپور,تور نوروز سنگاپور,جاذبه های سنگاپور,تور های گردشگری,شهر های سنگاپور

تور سنگاپور | تور ارزان سنگاپور | قیمت تور سنگاپور | تور لحظه آخری سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.