تور صربستان,قیمت تور صربستان,تور ارزان صربستان,تور لحظه آخری صربستان,تور گردشگری صربستان,قیمت تور ارزان صربستان,جاذبه های صربستان,دیدنی های صربستان,تور کریسمس صربستان,تور تابستان صربستان,تور بهار صربستان,تور زمستان صربستان,تور پاییز صربستان,تور گردشگری صربستان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور صربستان | قیمت تور صربستان

تور صربستان که از تور های اروپایی محسوب می شود شما را با جاذبه ها و شهر های زیبا آشنا می کند بلگراد که پایتخت کشور صربستان است از مکان های است که هر گردشگری را مجذوب زیبایش می کند.

 

تور های صربستان | بهترین زمان سفر به صربستان

تور های تابستانی صربستان از ازدحام گردشگران مواجه هستند. هوای معتدل صربستان مانند دیگر کشورهای اروپایی عالی است و مسافرت خوبی را برای گردشگران به دنبال دارد. البته توریست های که علاقه فراوانی به ورزش های زمستانی دارند در ماه های سرد تمایل به سفر با تور صربستان را دارند. در کل در ماه های دسامبر تا مارس بهترین زمان برای مسافران زمستانی صربستان محسوب می شود.

همچنین در ماه های ژوئن تا آگوست هوای مطبوع و معتدل تابستانی را در صربستان داریم . این ماه ها بلگراد سرشار از توریست های است که بیشتر برای گشت و گذار در شهر ها و مکان های دیدنی صربستان قصد سفر کرده اند.

 

ترتیب
ماه میلادی
عنوان
ماه میلادی
برابری از تاریخ
(هجری خورشیدی)
تا تاریخ
(هجری خورشیدی)
۱ ژانویه = ۱۱ دی ۱۱ بهمن
۲ فوریه = ۱۲ بهمن ۹ اسفند
۳ مارس = ۱۰ اسفند ۱۱ فروردین
۴ آوریل = ۱۲ فروردین ۱۰ اردیبهشت
۵ مه = ۱۱ اردیبهشت ۱۰ خرداد
۶ ژوئن = ۱۱ خرداد ۹ تیر
۷ ژوئیه = ۱۰ تیر ۹ مرداد
۸ اوت = ۱۰ مرداد ۹ شهریور
۹ سپتامبر = ۱۰ شهریور ۸ مهر
۱۰ اکتبر = ۹ مهر ۹ آبان
۱۱ نوامبر = ۱۰ آبان ۹ آذر
۱۲ دسامبر = ۱۰ آذر ۱۰ دی

 

 

 

دیدنی های تور صربستان | گردشگران تور صربستان

از مکان ها و بنا های که در صربستان وجود دارد می توان تالار شهر صربستان را نام برد که این تالار با معماری به خصوص و شکیل خود بسیاری از توریست ها را بسمت خود برای تماشا می کشاند. همچنین جاده های سرسبز و خوش منظره های صربستان از بهترین ها برای رانندگی و گذراندن لحظات خوشی است. ساحل رود دانوب با شب های به یاد ماندنی در خاط توریست ها خاطره های خوشی را به جا می گذارد.

 

بهترین منبع خبری تور های صربستان | قیمت تور صربستان

بانک های خبری مانند تورز توریست  تورهای مختلف صربستان را در ماه های مختلف توسط آژانس های مسافربری ارائه می شود را ثبت می کند و اطلاعات جامعی از قیمت ها و زمان های تور های مختلف کشور های متفاوت دنیا را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

قیمت تورصربستان,تور صربستان,قیمت تور صربستان,تور ارزان صربستان,تور لحظه آخری صربستان,تور گردشگری صربستان,قیمت تور ارزان صربستان,جاذبه های صربستان,دیدنی های صربستان,تور کریسمس صربستان,تور تابستان صربستان,تور بهار صربستان,تور زمستان صربستان,تور پاییز صربستان,تور گردشگری صربستان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور صربستان | قیمت تور صربستان | تور ارزان صربستان | تور لحظه آخری صربستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.