تور قبرس شمالی,قیمت تور قبرس شمالی,تور ارزان قبرس شمالی,تور لحظه آخری قبرس شمالی,تور گردشگری قبرس شمالی,قیمت تور ارزان قبرس شمالی,جاذبه های قبرس شمالی,دیدنی های قبرس شمالی,تور کریسمس قبرس شمالی,تور تابستان قبرس شمالی,تور بهار قبرس شمالی,تور زمستان قبرس شمالی,تور پاییز قبرس شمالی,تور گردشگری قبرس شمالی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور قبرس شمالی | قیمت تور قبرس

قبرس یکی از نقاط عطف گردشگری در دریای نیلگون مدیترانه است چرا که جزیره ای دیدنی وسط دریا است و موقعیت ممتاز و ویژه ای را برای اتصال و تجارت قاره آسیا و اروپا برقرار کرده است.

در قسمت شمالی قبرس، ترک ها مستقر شده اند و حکومت مستقلی را از قسمت جنوبی آن دارند. شهرهایی که قبرس شمالی را تشکیل داده اند عبارتند از گیرنه، فاماگوستا و قسمتی از نیکوزیا است که پایتخت قبرس می باشد.

سواحل قبرس شمالی | قیمت تور قبرس

هر کدام از این شهرها سواحل آرامی دارند که تابش خورشید و هوای مدیترانه ای باعث شده توریست های زیادی در سراسر سال مخصوصا در ایام بهار توسط تور قبرس به این جزیره دیدنی سفر نمایند.

شهر گیرنه در قبرس شمالی جذابیت های گردشگری طبیعی و باستانی زیادی را به علت قدمت زیاد قبرس در خود جای داده است.

ساحل امن و آرام اش برای حمام آفتاب بسیار انتخاب مناسبی است و میتوان آرامش عصرهای بهاری را در سواحل گیرنه به دست آورد. سرگرمی های متنوعی نظیر قایق سواری، شنا، غواصی و … نیز برای علاقمندان به ورزش های آبی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

جاذبه های قبرس | قیمت تور قبرس

قلعه هیلاریون در بین جاذبه های قبرس شمالی محبوبیت و شهرت خاصی را از آن خود نموده است. این قلعه باستانی در بین شهرهای گیرنه و نیکوزیا در یک منطقه کوهستانی واقع شده است که برای علاقمندان به کوهنوردی فرصت بینظیری است تا بتوانند با یک تیر دو نشان بزنند و بر فراز کوه های گیرنه، تمام شهر را از بالاترین نقطه نظاره گر باشند.

تور قبرس شمالی

دیدنی های قبرس | تور ارزان قبرس

اگر در گیرنه اقامت داشته باشید، با هماهنگی لیدر تور قبرس میتوانید به بازدید از نیکوزیای شمالی بروید. البته بازدید از نیکوزیا به شرط پیش رفتن تا خط سبز است که مرکز قبرس شمالی و جنوبی است. برای گذر از این مرز باید مجوز داشته باشید که این مورد برای اروپایی ها بلامانع است. در نیکوزیا نیز مسجد سلیمیه وجود دارد که به دستور سلطان سلیم ساخته شده است و گنبد منحصر بفرد و چهار مناره بلند و منحصربفرد را دارا می باشد.

هتل های قبرس | قیمت تور قبرس

در تور قبرس شمالی شما نگران کم بودن گردش و تفریح خود نباشید. چرا که هتل ها با فراهم کردن امکانات متعدد در سطح هتل، توانسته اند قسمت زیادی از تفریحات مسافران خود را فراهم نمایند.

از هتل های مطرح در قبرس شمالی میتوان به هتل 5 ستاره آکاپلکو اشاره داشت که در تمیزی و لوکس بودن آن شکی نیست و با دارا بودن استخرهای بزرگ و رستوران های شیک طعم غذاهای مختلف ترکی را به شما هدیه میکنند. از غذاهای قبرس شمالی نیز میتوان به موساگا که طعم اصلی آن را بادمجان و گوشت چرخکرده تشکیل داده اشاره داشت. چشیدن طعم غذاهایی همچون باییلدی، دلمه و تاوا را درتور ارزان قبرس  از دست ندهید.

تور قبرس شمالی از اصفهان توسط تورز توریست ارائه میشود. برای اطلاع داشتن از شرایط و قیمت های تور قبرس شمالی به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور قبرس از تهران | تور قبرس از مشهد | تور قبرس از اصفهان | تور قبرس از شیراز

تور قبرس شمالی,قیمت تور قبرس شمالی,تور ارزان قبرس شمالی,تور لحظه آخری قبرس شمالی,تور گردشگری قبرس شمالی,قیمت تور ارزان قبرس شمالی,جاذبه های قبرس شمالی,دیدنی های قبرس شمالی,تور کریسمس قبرس شمالی,تور تابستان قبرس شمالی,تور بهار قبرس شمالی,تور زمستان قبرس شمالی,تور پاییز قبرس شمالی,تور گردشگری قبرس شمالی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

تور قبرس شمالی | قیمت تور قبرس شمالی | تور ارزان قبرس شمالی | تور لحظه آخری قبرس شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.