تور مراکش,قیمت تور مراکش,تور ارزان مراکش,تور لحظه آخری مراکش,تور گردشگری مراکش,قیمت تور ارزان مراکش,جاذبه های مراکش,دیدنی های مراکش,تور کریسمس مراکش,تور تابستان مراکش,تور بهار مراکش,تور زمستان مراکش,تور پاییز مراکش,تور گردشگری مراکش,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور مراکش | قیمت تور مراکش

مراکش یا مغرب، کشور زیبایی است که در آفریقای شمالی قرار دارد. این کشور ساحلی دارد که متعلق به اقیانوس اطلس است و از شمال به جبل‌ الطارق و دریای مدیترانه می ریزد. پایتخت مراکش رباط و زبان رسمی آن عربی ‏بربری است.

این کشور یکی از پر بازدید ترین کشور های آفریقای شمالی می باشد و به دلیل برخورداری از فرهنگ اسلامی برای بسیاری از گردشگران مسلمان مخصوصا گردشگران ایرانی جذاب است.

 

آب و هوای مراکش | تور ارزان مراکش

آب و هوای  مراکش معمولا معتدل و بارانی است. چرا که قسمت های شمالی متاثر از  مدیترانه‌ بوده و مناطق غربی و شمال غرب از آب و هوای اقیانوس اطلس تاثیر می پذیرد. بنادر مهم این کشور عبارت اند از کازابلانکا (دارالبیضاء)، طنجه، ناظور، محمدیه، آسفی و اگادیر.

 

مهمترین شهر های توریستی مراکش | دیدنی های مراکش

مراکش به لحاظ برخورداری از تاریخ کهن و زیبایی های فراوانی که دارد هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود میکند. مهمترین شهر های توریستی آن رباط، مراکش ،فاس، کازابلانکا و مکناس هستند و آثار تاریخی این کشور در سه شهر تاریخی فاس، مکناس و شهر مراکش قرار گرفته اند.

مسجد حسن دوم واقع در شهر کازابلانکا مسجدی است که در ساحل قرار گرفته و بخشی از آن به روی آب بنا شده است.

این مسجد که به لحاظ وسعت پس از مسجد الحرام و مسجد النبی قرار دارد، یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران در این کشور می باشد.

آبشار اوزود نیز  ‏با ارتفاع 110 متر در فهرست جاذبه های طبیعی کشور مراکش جای گرفته است.

 

جاذبه های گردشگری مراکش | قیمت تور مراکش

قصر باهیه قصری به جا مانده از قرن نوزدهم است که علاوه بر تزئینات زیبا، هشت هکتار باغ را در خود جای داده است و بسیاری از گردشگران زمان خود را برای دیدن آن صرف می کنند.

 

بیابان های مراکش | تور ارزان مراکش

بیابان و تپه‌ های شنی در مراکش نیز بسیاری از گردشگران را دعوت می کنند که حتما شتر سواری و بیابان گردی را در دل صحرا تجربه کنند.

باغ ماژورل دیگر مکان گردشگری این کشور، یکی از زیبا‌ترین مکان‌های دیدنی در مراکش است که با آب‌ نما‌ های مختلف و بیش از سیصد گونه‌ گیاهی تصویر زیبایی خلق کرده است.

 

مراکز خرید مراکش | قیمت تور مراکش

مهترین سوغاتی هایی که می توانید از مراکز خرید مراکش تهیه کنید، شامل لباس های چرمی خرما، روغن ارگان، تاجینز، ‏ردای سنتی و فرش ‏هستند.

 

غذاهای مراکش | قیمت تور مراکش

غذا های مراکش همانند غذاهای سایر کشور های عربی است و در اکثر آنها از ادویه فراوان و روغن زیتون استفاده میشود. اگر به این کشور سفر کردید حتما در رستوران های زیبای آن میتوانید طعم های بیاد ماندنی غذاهای مراکشی مثل طاجین، سوپ حریرا، و ماهی چرمولا را بچشید.
آیا شما هم به دیدن این کشور علاقه مند شدید؟

اگر اینطور است پس هر چه زودتر در تور مراکش ثبت نام کنید. اگر قصد دارید که با هزینه های کمتری، سفر به مراکش را تجربه کنید، میتوانید از تور ارزان مراکش و تور لحظه آخری مراکشاستفاده کنید. با این حال، قیمت تور مراکش با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت است.

برای رزرو تور مراکش با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط آن، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور مراکش از تهران | تور مراکش از اصفهان | تور مراکش از شیراز | تور مراکش از مشهد

تور مراکش,قیمت تور مراکش,تور ارزان مراکش,تور لحظه آخری مراکش,تور گردشگری مراکش,قیمت تور ارزان مراکش,جاذبه های مراکش,دیدنی های مراکش,تور کریسمس مراکش,تور تابستان مراکش,تور بهار مراکش,تور زمستان مراکش,تور پاییز مراکش,تور گردشگری مراکش,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور آفریقا,تور جزیره موریس,تور جزیره سیشل,تور مراکش,تور کنیا

تور مراکش | قیمت تور مراکش | تور ارزان مراکش | تور لحظه آخری مراکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.