تور پرتغال,قیمت تور پرتغال,تور ارزان پرتغال,تور لحظه آخری پرتغال,تور گردشگری پرتغال,قیمت تور ارزان پرتغال,جاذبه های پرتغال,دیدنی های پرتغال,تور کریسمس پرتغال,تور تابستان پرتغال,تور بهار پرتغال,تور زمستان پرتغال,تور پاییز پرتغال,تور گردشگری پرتغال,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور پرتغال | قیمت تور پرتغال

پرتغال كشوری با قدمت بسیار است كه در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است. پرتغال به دلیل فاصله زیادی كه با كشور ما دارد، اغلب تور های پرتغال به صورت تور پرتغال با هواپیما است.

امروزه پرتغال یكی از كشور های موفق در زمینه گردشگری است و این موفقیت را مدیون سواحل، تاریخ كهن و جاذبه های گردشگری كه دارد است.

 

جاذبه گردشگری پرتغال | دیدنی های پرتغال

كلیسا ها و صومعه سرا های بسیاری در پرتغال وجود دارند كه گردشگران زیادی را به خود جذب می كنند. برای مثال می توان  صومعه سرای آلكوباكا را نام برد كه در شهر آلكوباكا است. امروزه تور های گردشگری زیادی به پرتغال اعزام می شوند.

شما هم می توانید یکی از مسافران تور پرتغال 96 باشید. از دیگر جاذبه های گردشگری پرتغال می توان قلعه سائو خورخه را در شهر لیسبون نام برد. این قلعه بر روی تپه ای در شهر لیسبون واقع شده است به طوری كه در هر گوشه از شهر لیسبون می توان این قلعه را مشاهده كرد. در فصل بهار نمای سبز زیبای شهر لیسبون را می توانید در برج های این قلعه مشاهده كنید، كه ارمغانی شیرین برای مسافران تور بهار پرتغال است.

با تورز توریست همراه باشید.

 

سواحل پرتغال | قیمت تور پرتغال

كمی از ارتفاعات فاصله بگیریم به پورتو و اسكله زیبای ریبیرا نزدیك می شویم. این اسكله زیبا در كنار رودخانه دورو قرار گرفته است كه ساخت آن به قرون وسطی بر می گردد. در كنار اسكله و رودخانه كافه ها ورستوران های بسیاری قرار دارند. شما می توانید در تور پرتغال نوروز 97 خود، سال نو را در كنار هموطنان در كافه ها و رستوران های كنار رودخانه دورو جشن بگیرید و هر چه بیشتر از تور پرتغال عید 97 خود لذت ببرید .

اگر هر چیزی كه در پرتغال وجود دارد را بتوان فراموش كرد، سواحل آن را نمی توان از یاد برد.

سواحل آرام با داستان های نشنیده كه با صدای امواج شما را به سوی خود جلب می كنند. داستان هایی كه صلح و جنگ های امپراطوری پرتغال را روایت می كنند. از ماجرای كشف آمریكا تا نامه هایی را كه در دل خود نهفته اند . البته اغلب سواحل پرتغال در كنار صخره ها واقع شده اند و برای شنا مناسب نیستند.

اما در شهر لیسبون مراكز اقامتی در كنار سواحل تفریحی قرار دارند كه شما به راحتی و در امنیت تمام در كنار خانواده به شنا و استراحت بپردازید.

 

تور ارزان پرتغال

اگر قیمت تور پرتغال برای شما در درجه اول قرار دارد، در ادامه نكاتی را در ارتباط با یك تور ارزان پرتغال برای شما بیان می كنیم.

اول از هر چیز باید یادآور شد كه یك تور پرتغال ارزان لزوما دارای كیفیت پایینی نیست، بسیاری از تور های لحظه آخری پرتغال هستند كه قیمت های بسیار پایین تری از قیمت واقعی خود دارند.

 

هتل های پرتقال | تور های پرتقال

هتل های زیادی در پرتغال وجود دارند كه علاوه بر قیمت های منلسب خود، خدمات خوبی را نیز به شما ارائه می دهند. یكی از آنها هتل ibios است كه علاوه بر پرتغال، در سرتاسر دنیا نیز شعبات بسیاری دارد. این هتل با قیمت های خوب و خدمات مناسبی كه ارائه می دهد مورد توجه بسیاری از ایرانیان است.

 

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور پرتغال خود به وبسایت تورز توریست مراجعه كنید.

 

تور پرتغال از تهران | تور پرتغال از شیراز | تور پرتغال از اصفهان | تور پرتغال از مشهد

تور پرتغال,قیمت تور پرتغال,تور ارزان پرتغال,تور لحظه آخری پرتغال,تور گردشگری پرتغال,قیمت تور ارزان پرتغال,جاذبه های پرتغال,دیدنی های پرتغال,تور کریسمس پرتغال,تور تابستان پرتغال,تور بهار پرتغال,تور زمستان پرتغال,تور پاییز پرتغال,تور گردشگری پرتغال,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور پرتغال | قیمت تور پرتغال | تور ارزان پرتغال | تور لحظه آخری پرتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.