تور کوالالامپور,قیمت تور کوالالامپور,تور ارزان کوالالامپور,تور لحظه آخری کوالالامپور,تور گردشگری کوالالامپور,قیمت تور ارزان کوالالامپور,جاذبه های کوالالامپور,دیدنی های کوالالامپور,تور کریسمس کوالالامپور,تور تابستان کوالالامپور,تور بهار کوالالامپور,تور زمستان کوالالامپور,تور پاییز کوالالامپور,تور گردشگری کوالالامپور,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور کوالالامپور | قیمت تور کوالالامپور

اگر تا کنون چیزی در مورد پایتخت کشور مالزی نشنیده اید! با ما در تورز توریست همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید. کوالالامپور بزرگترین شهر در کشور مالزی است که توانسته با مدیریت منابع طبیعی اش، خود را در کمترین زمان به پیشرفتی چشمگیر برساند و یکی از قطب های گردشگری و تجاری در دنیا شود.

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور | قیمت تور سنگاپور

این شهر پیشرفته و مدرن، با امکاناتی نظیر هتل های 5 ستاره ارزان، جاذبه های دیدنی و غذاهای خوشمزه ای که دارد، نام خود را بر سر زبان ها انداخته و همچنین مکانی مناسب برای خرید و فروش و تجارت است.

از جاذبه های کوالالامپور میتوان به برج های زیبا و دو قلوی پتروناس اشاره کرد که از مرتفع ترین برج های جهان بوده و امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است.

 

مراکز خرید کوالالامپور | قیمت تور کوالالامپور

این برج دو قلو، توسط مرکز خریدی به نام سوریا به هم متصل شده اند که خود یکی از جاذبه ها و مزیت های پتروناس است. از دیگر جاذبه های کوالالامپور که برای گردشگران هیجان انگیز و دوست داشتنی است، شهر آبی سان وی لاگون است که مکانی تفریحی و دارای پارک های آبی است که بسیار وسیع بوده و از مناطقی در کوالالامپور است که بسیار طرفدار دارد و حتی یکی از مهم ترین مکان ها برای جذب گردشگر در کشور مالزی است.

سان وی لاگون در درون خود یک مرکز فروشگاهی بزرگی را جای داده است که برند های معروفی را در خود عرضه میکند. شما در یک تور ارزان کوالالامپور میتوانید از همه این جاذبه ها استفاده کرده و لذت ببرید.

از دیگر جاذبه های کوالالامپور میتوان به موزه ملی مالزی، برج کِی اِل، خیابان توریستی و پر تردد بوکیت بینتانگ که در خود بهترین رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید را جای داده است. همچنین غار میمون ها، پارک پروانه کوالالامپور، آکواریوم کوالالامپور، محله چینی ها، پارک ملی کوالالامپور، مسجد جامع کوالالامپور و معابد کوالالامپور اشاره کرد. شما میتوانید تمامی این جاذبه ها را با تور کوالالامپور تجربه کنید.

 

آیا شما هم مانند گردشگران کوالالامپور مشتاق خرید و گشت و گذار در بازار ها و مراکز خرید کوالالامپور هستید؟

در ادامه با تورز توریست همراه باشید. خرید و فروش در کوالالامپور بسیار رونق دارد و کوالالامپور مکانی برای خرید است. اجناسی با کیفیت و قیمتی مناسب برای فروش عرضه میشود که برای خریداران و گردشگران مزیت مناسبی است.

 

فروشگاه های کوالالامپور | تور ارزان سنگاپور

یکی از بزرگترین مراکز خرید در کوالالامپور، فروشگاه مید والی است این فروشگاه بزرگ به خاطر اجناسی که ارائه میدهد و همچنین هتل ها، بازار ها، رستوران ها و غذاهای بین المللی و خوشمزه اش و سرگرمی های درونش، از بازدید کنندگان زیادی برخوردار است.

 

مراکز خرید سنگاپور | قیمت تور سنگاپور

یکی دیگر از مراکز خرید بسیار معروف در کوالالامپور، مجتمع برجایا است که علاوه بر مراکز خریدی که دارد، یک شهر بازی بزرگ در درون خود جای داده است. همچنین در درون خود تفریحاتی همچون زمین اسکیت و استخر دارد.

در مجتمع برجایا رستوران های زیادی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

از دیگر مراکز خرید در کوالالامپور که بسیار هم زیاد میباشند، میتوان به مرکز خرید بوکیت بینتانگ و سونگای وانگ که در مهم ترین خیابان کوالالامپور هستند، و همچنین فروشگاه پاویلیون، بازار مرکزی کوالالامپور، مرکز تجاری بین المللی کرافت کامپلکس، بازار خوراکی، مرکز خرید گاردن، گالری استارهیل و بسیاری دیگر از مراکز خرید تماشایی در کوالالامپور اشاره کرد. بازار ها و مراکز خرید در کوالالامپور آن قدر هیجان انگیز و پر تعداد هستند که اگر بخواهیم کل روز های تور کوالالامپور را به آن اختصاص دهیم، زمان کم می آوریم. به همین منظور سایت تورز توریست، بهترین و معروف ترین مراکز خرید را برایتان معرفی نموده است.

 

سایت تورز توریست تمام سعی و تلاش خود را کرده تا بهترین، ارزان ترین و مناسب ترین تور ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شما میتوانید تور کوالالامپور از تهران را برای خود برگزینید. همچنین میتوانید سفر خود را از مشهد، شیراز و یا اصفهان آغاز کرده و چند روزی را در شهر دیدنی کوالالامپور با تمام جاذبه های فراموش نکردنی اش بگذرانید و لذت ببرید.

تور کوالالامپور از تهران | تور کوالالامپور از شیراز | تور کوالالامپور از مشهد | تور کوالالامپور از اصفهان

تور کوالالامپور,قیمت تور کوالالامپور,تور ارزان کوالالامپور,تور لحظه آخری کوالالامپور,تور گردشگری کوالالامپور,قیمت تور ارزان کوالالامپور,جاذبه های کوالالامپور,دیدنی های کوالالامپور,تور کریسمس کوالالامپور,تور تابستان کوالالامپور,تور بهار کوالالامپور,تور زمستان کوالالامپور,تور پاییز کوالالامپور,تور گردشگری کوالالامپور,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور مالزی,تور کوالالامپور,تور لنکاوی

تور کوالالامپور | قیمت تور کوالالامپور | تور ارزان کوالالامپور | تور لحظه آخری کوالالامپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.