تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور گوا | قیمت تور گوا

گوا يكي از شهر هاي زيبای هند است. اين شهر ساحلي كه در كنار اقيانوس هند قرار گرفته است، ساليانه افراد زيادي را به خود جذب میکند تا براي تفريح و گذراندن تعطيلات به اين شهر زیبا و دوست داشتنی بیایند. تور گوا با هواپيما نيز راه خوبي براي سفر به گوا است.

 

سواحل هند | تور گردشگری گوا

ساحل گوا يكي از علل اصلي سفر به اين شهر است. اين سواحل با آب زلال و موج هاي آرام خود بسياري از گردشگران را جذب مي كند تا در تور گوا به تفریحات و ورزش های لذت بخش آبی مشغول شوند. در تور گوا نوروز حضور در اين سواحل مي تواند براي شما جذاب و هیجان انگیز باشد. در كنار سواحل گوا، هتل ها و امكانات رفاهي بسياري قرار گرفته است كه مي تواند براي شما مفيد واقع بشود.

 

تور بهار گوا | قیمت تور گوا

در تور گوا بهار اين سواحل را فراموش نكنيد و از این جاذبه مهم در گوا لذت ببرید. مراكز خريد بسياري در گوا وجود دارد، كه يكي از آنها خيابان هاي كالانگوت است. در اين خيابان ها مغازه هاي متعددي وجود دارد که میتوان ساعاتی را صرف گشت و گذار در آن ها کرد و این زمان ها در ذهنتان خاطره انگیز خواهد شد.

در تور ارزان گوا خريد از اين خيابان ها مي تواند براي شما به صرفه باشد. فروشگاه ها و مغازه هاي اين خيابان هر كالايي را كه شما به آن نياز پيدا كنيد به فروش مي رسانند. در تور گوا ارزان خود بازديد از اين بازار را فراموش نكنيد.

قيمت تور گوا به عوامل مختلفي بستگي دارد، كه با انتخاب يك تور با قيمت مناسب مي توانيد در بخش هاي مختلفي از سفر خود صرفه جويي كنيد. فورت آگوادا يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري گوا است كه در كنار ساحل اين شهر قرار گرفته است. در گذشته از فورت آگوادا براي ديدباني از ساحل استفاده مي كردند.

 

رستوران های گوا | قیمت تور گوا

ديدن ساحل گوا بر فراز فورت آگووادا در تور گوا بسيار جذاب و ديدني است. شايد برايتان جالب باشد، اما از جذاب ترين جاذبه ها در گوا رستوران مارتين در گوا است. اين رستوران ميزبان بسياري از مشاهير هندي و جهان از سراسر دنيا است.

اين رستوران سابقه طولاني در گوا دارد و به دليل غذاهاي با كيفيت و خوبي كه به مشتريان ارائه مي دهد، ميان افراد سرشناس بسيار محبوب است. رستوران مارتين ساليانه تعداد محدودي مشتري را قبول مي كند، پس اگر خوش شانس باشيد مي توانيد در تور گوا نوروز يك وعده غذايي را در اين رستوران ميل كنيد.

 

تورز توریست برای سفر به گوا، تور لحظه آخری گوا را در لیست تور های خود جای داده است که میتوانید طبق نیاز خود از آن استفاده نمایید.

هم اكنون مي توانيد با مراجعه به وبسايت تورز توریست از قيمت و جزئيات تور گوا مطلع شوید.

تور گوا از تهران | تور گوا از اصفهان | تور گوا از شیراز | تور گوا از مشهد

تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

تور گوا | قیمت تور  گوا | تور ارزان گوا | تور لحظه آخری گوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.