تور اسکاتلند,قیمت تور اسکاتلند,تور ارزان اسکاتلند,تور لحظه آخری اسکاتلند,تور گردشگری اسکاتلند,قیمت تور ارزان اسکاتلند,جاذبه های اسکاتلند,دیدنی های اسکاتلند,تور کریسمس اسکاتلند,تور تابستان اسکاتلند,تور بهار اسکاتلند,تور زمستان اسکاتلند,تور پاییز اسکاتلند,تور گردشگری اسکاتلند,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور اسکاتلند | قیمت تور اسکاتلند

در قسمت شمالی جزیره بریتانیا کشور زیبا و کوهستانی اسکاتلند واقع شده است که سر تا سر آن توسط جزایر دیگر احاطه شده است و در شمال غربی اروپا قرار دارد.

پایتخت اسکاتلند ، شهر ادینبرگ است که دومین شهر بزرگ اسکاتلند به شمار میرود. اسکاتلند پر از مکان های تاریخی است و آنطور که گفته میشود بیش تر از 300 قلعه تاریخی در دل خود جای داده است و آثار باستانی آن نظیر تخت سنگ‌های ایستاده، حفره‌های خاک‌ سپاری در عهد باستان،  مجسمه‌ها و قلعه‌های به جا مانده از اعصار گذشته، هر ساله هزاران گردشگر را از سر تا سر جهان به اسکاتلند میکشاند.

 

دریاچه های اسکالتند | دیدنی های اسکالتند

اسکاتلند دریاچه های آب شیرین فراوانی دارد که مناظر دیدنی زیبایی را به نمایش میگذارند. دریاچه Loch Ness بزرگ‌ترین دریاچه آب شیرین اسکاتلند یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری این کشور محسوب میشود.

ابردین دیگر شهر بزرگ اسکاتلند ، مکان مناسبی برای بازدید کنندگانی که به تاریخ و هنر علاقه مند هستند میباشد. علاوه بر این قدیمی‌ترین درخت  در این کشور، درخت سرخـدار پیچ‌ خورده ای است که عمر آن به ۳۰۰۰ سال می‌رسد و هر ساله بسیاری از گردشگران برای دیدن این درخت به اسکاتلند سفر میکنند.

 

مکان های گردشگری اسکاتلند | قیمت تور اسکاتلند

از دیگر مکان های گردشگری این کشور، دره آتشفشانی گلنکو با تاریخ قدیمی و مناظری زیبا است که پر از گیاهان سبز و زیبا میباشد. جزیره اسکای، دریاچه لوموند، بن نویس، دریاچه شیل، پارک ملی تروساکس و ایلین دونان از دیگر مکان های زیبای اسکاتـلنـد هستند که جهانگردان به تماشای آنها میروند.

بهترین غذاهای اسکاتلند معمولاً در “پاب”ها سرو می‌شود که بیانگر فرهنگ غذایی مردم اسکاتلند است و هزینه کمی نسبت به رستوران های دیگر دارد.

 

آب و هوای اسکالتند | قیمت تور اسکالتند

آب و هوای این کشور معمولا بارانی یا سرد بوده و کم تر پیش می آید که گرم باشد. ژوئن، جولای و نیمه‌ اول سپتامبر بهترین زمان ها برای سفر به این کشور هستند و  در ماه آگوست که پایتخت اسکالتند پر از جشنواره و اجرای نوازندگان میشود، این شهر بسیار شلوغ است.

 

تور ارزان اسکالتند | قیمت تور ارزان اسکالتند

در سفر به اسکاتلند، بسیاری به دنبال این هستند که با صرفه جویی در هزینه ها، سفری کم خرج و در عین حال خوب را تجربه کنند که با انتخاب تور ارزان اسکاتلند و تور لحظه آخری اسکاتلند میتوانند به خواسته خود برسند.

با این حال، قیمت تور اسکاتلند با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن  آن متفاوت است.

اگر مایلید که بهترین خاطرات را از سفری لذت بخش در زندگی خود ثبت کنید، پس هر چه زودتر در تور اسکاتلند ثبت نام کنید.

برای رزرو تور اسکاتلند با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط تور، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور اسکاتلند,قیمت تور اسکاتلند,تور ارزان اسکاتلند,تور لحظه آخری اسکاتلند,تور گردشگری اسکاتلند,قیمت تور ارزان اسکاتلند,جاذبه های اسکاتلند,دیدنی های اسکاتلند,تور کریسمس اسکاتلند,تور تابستان اسکاتلند,تور بهار اسکاتلند,تور زمستان اسکاتلند,تور پاییز اسکاتلند,تور گردشگری اسکاتلند,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور اسکاتلند از تهران |تور اسکاتلند از اصفهان | تور اسکاتلند از شیراز | تور اسکاتلند از مشهد

تور اسکاتلند | قیمت تور اسکاتلند | تور ارزان اسکاتلند | تور لحظه آخری اسکاتلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.