تور ایتالیا,قیمت تور ایتالیا,تور ارزان ایتالیا,تور لحظه آخری ایتالیا,تور گردشگری ایتالیا,قیمت تور ارزان ایتالیا,جاذبه های ایتالیا,دیدنی های ایتالیا,تور کریسمس ایتالیا,تور تابستان ایتالیا,تور بهار ایتالیا,تور زمستان ایتالیا,تور پاییز ایتالیا,تور گردشگری ایتالیا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور ایتالیا | قیمت تور ایتالیا

کشور ایتالیا به پایتختی رم در جنوب قاره اروپا مهد پرورش و رشد امپراطوری باستانی رم می باشد.

ایتالیا کشوری است که با شبه جزیره ایتالیا و جزیره های ساردنی و سیسیل ساخته شده است. زبان ایتالیایی زبانی است که در این کشور بین مردم آن رواج دارد.

 

دیدنی های ایتالیا | تور ارزان ایتالیا

این کشور باستانی و زیبا شهرهای جالب و خیره کننده ای را دارد که شهرت جهانی پیدا کرده اند.

شهر ونیز که بر روی آب قرار گرفته است، شهر فلورانس که مانند مادری است و معماری های اروپایی خاصی را بر روی دامان خود جای داده است و رم که در ذهن هر شخصی تداعی گر قدرت و حکومت سزار می باشد.

 

تور بهار ایتالیا | تور ایتالیا

در تور بهار ایتالیا آب و هوای ایتالیا در بهار از اواسط فروردین بسیار دلچسب است و میتوانید با قدم زدن در خیابان های رم و ثبت لحظات خوبتان عصرهای دل انگیزی را در دفتر خاطرات تور ایتالیا خود ثبت نمائید. البته بارش برف در کوهه ای آلپ در فصل بهار غیر معمول نیست و در صورت فراهم بودن شرایط جوی و امکانات آن به پیست اسکی روی آورید.

در تور بهار ایتالیا هوای ایتالیا ممکن است هوای بهاری لطیف را نداشته باشد و سرما را درون خود داشته باشد میتوانید

برای اینکه تور نوروز ایتالیا را از دست ندهید لباس های گرم را همراه خود داشته باشید.

 

جاذبه های گردگری ایتالیا | قیمت تور ایتالیا

در تور ایتالیا  میتوانید از جاذبه های گردشگری رم نظیر آمفی تئاتر کلوسئوم، کلیساس کاتولیک رم، پلکان مقدس، کلیساس سن کلمنته دیدن نمائید.

 

مراکز خرید ایتالیا | تور ارزان ایتالیا

مراکز خرید مختلفی در رم قرار گرفته اند که بسیار لوکس هستند و امکانات مختلفی نظیر سالن سینما، محل های بازی، اینترنت وای فای، کافی شاپ و رستوران را دارا هستند.

مراکز خریدی همچون پورتا دی روما، روما اِست، اِیروما دو و پارکو لئوناردو از این مراکز خرید هستند.

 

تور ارزان ایتالیا | تور ایتالیا

ولی در تور ایتالیا ارزان افرادی هستند که به دنبال خرید ارزان در ایتالیا هستند، برای این افراد بازارچه پورتاپورتِس هر هفته روزهای یکشنبه از صبح تا ساعت 2 بعداز ظهر فعالیت میکنند میتوانند یک خرید ارزان و لذت بخش از این بازار چه داشته باشند.

در ایام زمستان که هوا سرد است و هوای عید به مشام هر فردی میرسد و یا در ایام دیگر سال که مناسبت خاص و تعطیلات چند روزه ای وجود ندارد، استقبال از تورها کاهش پیدا میکند.

از این رو قیمت تور ایتالیا نیز بخاطر نبودن مناسبت های خاص کاهش پیدا میکند و تور ایتالیا ارزان به مسافران پیشنهاد و ارائه میشود.

 

هتل های ارزان | قیمت تور ارزان ایتالیا

معمولا در تور ارزان ایتالیا از هتل های ارزان ایتالیا نیز استفاده میکنند. از هتل های ارزان ایتالیا در رم میتوانیم به هتل پاندا که امکاناتی نظیر مرکز تجاری، آسانسور، خدمات رسانی 24 ساعته و سیستم تهیه هوای مناسب را دارا است اشاره کنیم.

هتل فلوریدا، هتل اسپانا و هتل بوناروتی از دیگر هتل های ارزان ایتالیا در رم هستند.

 

فستیوال های ایتالیا | جشن های ایتالیا

در تور لحظه آخری ایتالیا که به شما پیشنهاد میشود بهتر است به فستیوال هایی که در ایتالیا در برگزار میشود نیر توجه داشته باشید.

فستیوال کارناوال ونیز که در دی و بهمن برگزار میشود و مردم ماسک هایی بصورت خود میزنند و با لباس های سنتی ایتالیا به بیرون می آیند، دیدن کنید و لذت تور ایتالیا خود را چند برابر نمائید.

از فستیوال های ایتالیا میتوانیم به جنگ پرتقال در هفته سوم فوریه (بهمن)، عید پاک، فستیوال اینفیوراتا که در می و ژوئن (اردیبهشت و خرداد) و بازی پل در یکشنبه آخر ماه ژوئن (تیر)  برگزار میشود، اشاره داشته باشیم.

 

استقبال ایرانی ها از تور ایتالیا چگونه است ؟ | تور ارزان ایتالیا

تور ایتالیا این کشور چکمه ای شکل همواره مورد توجه مردم ایران است. و سالانه گردشگران بسیاری را جذب خود می کند. ایتالیا از جزیره های ایتالیا، سیسل و ساردانی تشکیل شده است که در مدیترانه قرار دارد و این مکان جغرافیای باعث خلق طبیعت زیبای در کشور ایتالیا شده است.

این ساحل های زیبا، ایتالیا را به کشوری توریست پذیر مبدل کرده است. برای ایرانیان سفر به کشوری اروپایی با جاذبه های جذاب دل پذیر است و تور ایتالیا در ایران از استقبال قابل قبولی برخورداراست.

 

جاذبه های مورد علاقه توریستان ایتالیا | قیمت تور ایتالیا

ایتالیا از آن دسته کشور های است که توریست ها را سردگم میکند تا از کجا ثار تاریخی و شروع سیر و سیاحت کنند این کشور با سرشار از آثار تاریخی باستانی است معماری های شهرهای قدمت دار ایتالیااین کشور را در گروه مکان های به یاد ماندنی در ذهن هر گردشگری قرار داده است. از مکان های دیدنی ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شهر رم از شهرهای دیدنی ایتالیا است که اولین مکان انتخابی توریست ها برای گردش است. معماری به کار رفته در این شهر  آثار باستانی بسیاری خلق کرده است مانند آمفی تئاتر کولوسئوم ، کلیسای کاتولیک رم و فواره ای فونتانا تروی که به چشمه ای عشاق معروف است.

همچنین شهر ونیز هم از شهرهای دیدنی ایتالیا است این شهر بر روی آب ساخته شده با قایق های سنتی اش در دنیا معروف است. ونیز نیز به علت قدمت تاریخی اش غنی از مکان های تاریخی است مانندپل دیدگاه ، گرند کانال ، موزه ی ونیز و ….

از دیگر شهر های که توریست ها در تور ایتالیا به دیدن آن می روند شهر میلان است. میلان شهر هنر و خرید و موسیقی است  شهری که تلفیقی از مدرن و سنتی است.

 
برای رزرو تور ایتالیا با هواپیما و اطلاع یافتن از تور ایتالیا لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور رم,تور میلان,تور ونیز,تور فلورانس

تور ایتالیا,قیمت تور ایتالیا,تور ارزان ایتالیا,تور لحظه آخری ایتالیا,تور گردشگری ایتالیا,قیمت تور ارزان ایتالیا,جاذبه های ایتالیا,دیدنی های ایتالیا,تور کریسمس ایتالیا,تور تابستان ایتالیا,تور بهار ایتالیا,تور زمستان ایتالیا,تور پاییز ایتالیا,تور گردشگری ایتالیا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور ایتالیا از تهران | تور ایتالیا از شیراز | تور ایتالیا از اصفهان | تور ایتالیا از مشهد

تور ایتالیا | قیمت تور ایتالیا | تور ارزان ایتالیا | تور لحظه آخری ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.