تور تایلند,قیمت تور تایلند,تور ارزان تایلند,تور لحظه آخری تایلند,تور گردشگری تایلند,قیمت تور ارزان تایلند,جاذبه های تایلند,دیدنی های تایلند,تور کریسمس تایلند,تور تابستان تایلند,تور بهار تایلند,تور زمستان تایلند,تور پاییز تایلند,تور گردشگری تایلند,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان,بهترین تور,جشن آب تایلند,آب و هوای تایلند,تایلند تور

 

تور تایلند | قیمت تور تالیند

تایلند کشوری است که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و بانکوک، پایتخت آن، با بیشترین جمعیت در بین شهر های تایلند قرار گرفته است. شاید جالب باشد که بدانید در سال 2013 بانکوک در ردیف شهرهای پر بازدید از سوی توریست ها قرار گرفت.

دلیل آن هم به خدمات و خوراکی ها و هتل های ارزان و گرانی که با توجه به بودجه هر فردی ارائه میشود، باز میگردد.

 

جشنواره های تالیند | تور گردشگری تایلند

به علت داشتن مردمی با فرهنگ و ملل متفاوت، جشنواره های زیادی در طی سال برگزار میشود و همچنین تفریحات آبی و طبیعی زیادی برای گردشگران با سلیقه های متنوع فراهم شده است.

 

سواحل تایلند | تور تالیند

تایلند با سواحل مسحور کننده اش معروف شده است و در این میان میتوانیم به سواحل و جزایر پاتایا، پوکت، بانکوک و جزیره سامورایی اشاره داشته باشیم.

 

آب و هوای تایلند | قیمت تور تایلند

آب و هوای تایلند موسمی و بارانی است و اگر از دیدن بارش باران رضایت ندارید میتوانید در ماه های نوامبر تا فوریه تور تایلند را انتخاب کنید و همچنین ممکن است در تابستان که هوا گرم و شرجی استتور ارزان تایلند نیز ارائه شود، که بسیار مناسب است.

ترتیب
ماه میلادی
عنوان
ماه میلادی
برابری از تاریخ
(هجری خورشیدی)
تا تاریخ
(هجری خورشیدی)
۱ ژانویه = ۱۱ دی ۱۱ بهمن
۲ فوریه = ۱۲ بهمن ۹ اسفند
۳ مارس = ۱۰ اسفند ۱۱ فروردین
۴ آوریل = ۱۲ فروردین ۱۰ اردیبهشت
۵ مه = ۱۱ اردیبهشت ۱۰ خرداد
۶ ژوئن = ۱۱ خرداد ۹ تیر
۷ ژوئیه = ۱۰ تیر ۹ مرداد
۸ اوت = ۱۰ مرداد ۹ شهریور
۹ سپتامبر = ۱۰ شهریور ۸ مهر
۱۰ اکتبر = ۹ مهر ۹ آبان
۱۱ نوامبر = ۱۰ آبان ۹ آذر
۱۲ دسامبر = ۱۰ آذر ۱۰ دی

 

جاذبه های گردشگری تایلند | قیمت تور تایلند

شما در تور تایلند، بازدید و لذت بردن از جاذبه های گردشگری تایلند را فراموش نخواهید کرد.

 

بانکوک تایلند :

شما میتوانید در بانکوک که معروف است به شهر فرشته ها، از معابدی همچون معبد فرا کاو، معبد بودای خوابیده، معبد سوتات و تاب غول آسا، معبد طلایی که بسیار شگفت انگیز است، معبد مرمرین و معبد شاتات دیدن نمائید. همچنین بعد از سپری کردن ساعاتی خوش در بانکوک ، چشیدن غذاهای تایلندی و دریایی را در رستوران های محبوب و خوب بانکوک از دست ندهید.

 

پاتایا تایلند :

شهر پاتایا دارای سواحل گرم ولی زیبا و لذتبخش با تفریحات آبی متعدد است. در کنار استراحت و استفاده از امکانات سواحل پاتایا میتوانید از جاذبه های گردشگری پاتایا مانند مزرعه کروکودیل ها، مینی سیام، باغ استوایی نانگ نوچ، دهکده فیل ها و موزه ریپلی دیدن نمائید. که تور تایلند را برایتان بسیار هیجان انگیز میکند و ساعات خوشی را برایتان رقم میزند.

 

پوکت تایلند :

پوکت شهر کم جمعیت ولی توریست پذیر است که سرگرمی های زیادی دارد. سرگرمی هایی همچون قایق سواری در رافتینگ که شما میتوانید مسیر 4 کیلومتری را با قایق بادی طی کنید و تجربه هیجان انگیز و ماجراجویانه ای را در لیست خاطرات خود ثبت نمائید. سرگرمی های دیگر پوکت عبارتند از باغ وحش پوکت، باغ پرنده ها پوکت، پارک تفریحی فانتا سی و فیل سواری که همگی هیجانات سرگرم کننده و خاص خود را دارند.

 

مراکز خرید تایلند | قیمت تور تایلند

اگر شما از جمله افرادی هستید که به خرید و گشت و گذار علاقه دارید، بی شک خرید از تایلند، برایتان خاطره انگیز خواهد بود.

با تورز توریست همراه باشید تا تعدادی از مراکز خرید تایلند را برایتان معرفی کنیم. در پوکت مراکز خرید زیادی همچون مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت، مرکز خرید جانگ سیلون پوکت، مرکز خرید جیم تامسون و مرکز خرید بانانا واک پوکت وجود دارد.

اگر در جزیره سامویی قصد خرید میوه تازه و وسایل و تنقلات ارزان قیمت را داشتید سری به مرکز خرید تاپس سامویی بزنید. مرکز خرید سون ایلون، مرکز خرید ماکرو سامویی و مرکز خرید پاونگ سامویی از دیگر مراکز خرید سامویی در تایلند هستند که میتوانید در تور تایلند به نحو احسن از آن استفاده کنید.

شما برای اطلاع یافتن از تور ارزان تایلند، قیمت تور تایلند و تور لحظه آخری تایلند، میتوانید به سایت تورز توریست مراجعه کنید.

 

تور تایلند از تهران | تور تایلند از مشهد | تور تایلند از اصفهان | تور تایلند از شیراز

تور تایلند,قیمت تور تایلند,تور ارزان تایلند,تور لحظه آخری تایلند,تور گردشگری تایلند,قیمت تور ارزان تایلند,جاذبه های تایلند,دیدنی های تایلند,تور کریسمس تایلند,تور تابستان تایلند,تور بهار تایلند,تور زمستان تایلند,تور پاییز تایلند,تور گردشگری تایلند,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان,بهترین تور,جشن آب تایلند,آب و هوای تایلند,تایلند تور

تور پوکت,تور ترکیبی تایلند,تور پاتایا,تور بانکوک,تور کرابی,تور سامویی

تایلند | قیمت تور تایلند | تور ارزان تایلند | تور لحظه آخری تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.