تور سن پترزبورگ,قیمت تور سن پترزبورگ,تور ارزان سن پترزبورگ,تور لحظه آخری سن پترزبورگ,تور گردشگری سن پترزبورگ,قیمت تور ارزان سن پترزبورگ,جاذبه های سن پترزبورگ,دیدنی های سن پترزبورگ,تور کریسمس سن پترزبورگ,تور تابستان سن پترزبورگ,تور بهار سن پترزبورگ,تور زمستان سن پترزبورگ,تور پاییز سن پترزبورگ,تور گردشگری سن پترزبورگ,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور سن پترزبورگ | قیمت تور سن پترزبورگ

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ و پرجمعیت روسیه در شمال غربی این کشور قرار گرفته است.

این شهر در طی تاریخ شاهد وقایع مهم و تاریخی روسیه بوده است که امروزه غنی ترین آثار تاریخی را در خود جای داده است.

شما در هر گوشه از شهر که بچرخید و نگاه کنید بی شک یادگاری های تاریخی زیادی را خواهید دید. سمبل های مختلف که نشان دهنده 900 روز احاطه شدن شهر توسط آلمانی ها در جنگ جهانی دوم بود که دو میلیون کشته را بر روی زمین بر جای گذاشت.

سن پترزبورگ در کناره رود نِوا قرار گرفته است وهمین رود باعث ایجاد کانال گریبایدوف در وسط شهر شده است که منظره بسیار دیدنی را ایجاد کرده است.

آب و هوای سن پترزبورگ | تور ارزان سن پترزبورگ

سن پترزبورگ در کنار دریای بالتیک قرارگرفته که همین امر باعث شده تابستان هایی با رطوبت و کوتاه ولی زمستان های سرد و طولانی را تجربه نماید. یخ زدگی در ماه های نوامبر و دسامبر اتفاق میفتد و برای افرادی که مشتاق هستند تا در سرمای عجیب زمستان در سن پترزبورگ قدم بزنند و شهر را در هوای برفی و یخ زدگی مشاهده نمایند، بهترین زمان سفر به سن پترزبورگ می باشد.

تور سن پترزبورگ

جاذبه های سن پترزبورگ | قیمت تور سن پترزبورگ

سن پترزبورگ شهری است که جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد و بسیاری را مانند مادری که فرزندان خود را به آغوش میکشد، در خود جای داده است.

از جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ که میتوان در تور سن پترزبورگ بازدید داشت به کلیسای سنت ایزاک که چهارمین کلیسای بزرگ ارتدوکس در جهان است، قلعه پیتر و پاول که در زمان های گذشته برای حفاظت از شهر ساخته شده است و هم اکنون برای نگهداری زندانیان درجه بالا و سیاسی استفاده میشود، کلبه پیتر کبیر، کلیسای منجی بر خون ریخته شده، موزه روس، کاخ کاترین، کاخ پتر هُف که محل استراحت و خوشگذرانی پتر کبیر بوده است و در تابستان ها به این کاخ روزگار خود را میگذراندند اشاره داشت.

در تور ارزان سن پترزبورگ میتوانید برای صرفه جویی در قیمت تور سن پترزبورگ کارت مهمان سن پترزبورگ را تهیه کنید تا بتوانید از بعضی اماکن تاریخی و موزه ها به رایگان بازدید نمائید، در فروشگاه ها هنگام خرید تخفیف بگیرید و همچنین در هزینه های استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی صرفه جویی نمائید.

غذاهای سن پترزبورگ | رستوران های سن پترزبورگ

در سفر مطمئنا اشتهای شما برای چشیدن غذاهای محلی باز میشود و ترغیب میشوید تا غذاهای خوشمزه و لذیذ را برای یکبار هم شده امتحان نمائید. در سن پترزبورگ غذاهای روسی، قفقازی و حتی آسیایی و اروپایی طبخ میشود. در رستوران ها میتوانید طعم غذاهای محلی همچون اوخا، که سوپی است که با ماهی طبخ میشود، شیچی که نوعی سوپ است که با گیاه های مختلف تهیه میشود، پلمنی و سوپ بورش را بچشید.

هتل های سن پترزبورگ | رزرو تور سن پترزبورگ

محل اسکان در هر سفری برای هر فردی از ضروریات و اولویت بالایی برخوردار است. هتل های سن پترزبورگ با شرایط مختلف و هزینه های متفاوت در اختیار مسافران می باشد. از بین هتل های سن پترزبورگ میتوانیم به هتل پنج ستاره کورینتیا اشاره داشته باشیم که معماری لوکس و زیبایی دارد و در نوع خودش بی نظیر است.

این هتل امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و همچنین حمام در هر اتاق را دارد. در این هتل میتوانید به راحتی به انواع رستوران های معروف روسیه، سوپرمارکت ها، مراکز خرید و همچنین صرافی های گوناگون که در اطراف هتل قرار دارند دسترسی داشته باشید.

از دیگر هتل های سن پترزبورگ میتوان به هتل پارک این پولکو وسکایا، هتل کورت یارد بای مارت، هتل هالیدی این و هتل پارکلین اشاره داشت.

ایرانیان زیادی علاقمند به استفاده از تور سن پترزبورگ هستند و تور سن پترزبورگ از مشهد و شهر های دیگر توسط تورز توریست برگذار میشود که برای رزرو آن میتوانید به تورز توریست مراجعه نمائید.

تور سن پترزبورگ از تهران | تور سن پترزبورگ از شیراز | تور سن پترزبورگ از اصفهان

تور سن پترزبورگ,قیمت تور سن پترزبورگ,تور ارزان سن پترزبورگ,تور لحظه آخری سن پترزبورگ,تور گردشگری سن پترزبورگ,قیمت تور ارزان سن پترزبورگ,جاذبه های سن پترزبورگ,دیدنی های سن پترزبورگ,تور کریسمس سن پترزبورگ,تور تابستان سن پترزبورگ,تور بهار سن پترزبورگ,تور زمستان سن پترزبورگ,تور پاییز سن پترزبورگ,تور گردشگری سن پترزبورگ,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور روسیه,مسکو,تور سن پترزبورگ

سن پترزبورگ | قیمت تور سن پترزبورگ | تور ارزان سن پترزبورگ | تور لحظه آخری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.