تور فرانسه,قیمت تور فرانسه,تور ارزان فرانسه,تور لحظه آخری فرانسه,تور گردشگری فرانسه,قیمت تور ارزان فرانسه,جاذبه های فرانسه,دیدنی های فرانسه,تور کریسمس فرانسه,تور تابستان فرانسه,تور بهار فرانسه,تور زمستان فرانسه,تور پاییز فرانسه,تور گردشگری فرانسه,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه

کشور فرانسه سومین کشور پهناور قاره اروپا و پاریس پایتخت آن، در اروپای غربی واقع شده است.

کشورهای همسایه فرانسه عبارتند از: بلژیک، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس، لوکزامبورگ و آندورا .

 

شهر های توریستی فرانسه | تور فرانسه

از شهر های مهم فرانسه میتوانیم به پاریس، شامونیکس، نیس، کن، مارسی، بیاریتز و بوردو اشاره داشته باشیم.

 

آب و هوای فرانسه | تور ارزان فرانسه

آب و هوای فرانسه از شهر به شهر آن متفاوت است. اگر دوستدار آب و هوای مدیترانه ای هستید به ریورا و اگر دوستدار آب و هوای کوهستانی هستید به دوردوگن سفر کنید. آب و هوای فرانسه در مناطق کوهستانی خنک است و در مرکز فرانسه رو به گرما میرود.

قبل از سفر به فرانسه میتوانید بعد از اطلاع یافتن از آب و هوای فرانسه، لباس های مناسب را برای خود انتخاب نمائید.

 

جاذبه های گردشگری فرانسه | قیمت تور فرانسه

تور فرانسه از آن دست تورهایی می باشد که شما از دیدن و لذت بردن جاذبه های گردشگری فرانسه درمانده نخواهید شد. از جاذبه های گردشگری فرانسه در یک تور ارزان فرانسه میتوانیم به کوه های پوشیده از برف در کوهستان آلپ که میتوان ورزش های مهیج زمستانی را در این محل تجربه نمود، موزه لوور پاریس که امتداد تاریخ بشری را در خود جای داده است، کاخ لوکزامبورگ در پاریس و بسیاری دیگر از جاذبه ها و مناطق دیدنی اشاره داشته باشیم.

 

جاذبه های گردشگری فرانسه | قیمت تور فرانسه

از دیگر جاذبه های گردشگری که در تور فرانسه میتوانید از آنها لذت ببرید به تفرجگاه آنگِلین در شهر نیس، شهر قدیمی نیس، برج ایفل در پاریس، کلیسای اردتکس سنت نیکلا در شهر نیس و رودخانه اورن درشهر مارسی اشاره داشت.

 

تور ارزان فرانسه

قیمت تور فرانسه با توجه به فصل های سال و مناسبت های مختلف، متفاوت است.

شما میتوانید تور فرانسه ارزان را انتخاب کنید و از دیدنی های منحصر بفرد و رمانتیک فرانسه لذت ببرید. بد نیست خرید ارزان فرانسه را نیز در حراج هایی که در تابستان و زمستان قبل از شروع سال نوی میلادی برگزار میشود را تجربه داشته باشید.

 

فستیوال های فرانسه | جشن های فرانسه

اگر تور فرانسه ارزان را انتخاب نمودید میتوانید در یکی از فستیوال های فرانسه شرکت کنید و از تور ارزان فرانسه خود نیز نهایت استفاده را برده باشید.

از جشنواره های فرانسه میتوانیم به جشن نیس در اواسط ماه فوریه ، جشن رستاخیز مسیح فریا در ماه های مارس و آوریل، جشن جهانی فیلم کن در میانه ماه می، جشنواره آوینیون در اواسط جولای وجشنواره لومیر در دسامبر در شهر لیون برگزار میشود، اشاره داشته باشیم.

 

هتل های فرانسه | قیمت تور فرانسه

در تور لحظه آخری فرانسه میتوانید از هتل های ارزان فرانسه همانند هتل نوتردام در پاریس، هتل بلامبراسیتی، هتل سه جوجه، هتل پرنس اوژن و هتل کوالیتی استفاده نمائید.

 

آیا تور فرانسه با هواپیما گزینه ایده آل شما می باشد؟ پس به تورز توریست مراجعه نمائید و انتخاب خود را قطعی کنید.

 

تور فرانسه از تهران | تور فرانسه از شیراز | تور فرانسه از مشهد | تور فرانسه از اصفهان

تور فرانسه,قیمت تور فرانسه,تور ارزان فرانسه,تور لحظه آخری فرانسه,تور گردشگری فرانسه,قیمت تور ارزان فرانسه,جاذبه های فرانسه,دیدنی های فرانسه,تور کریسمس فرانسه,تور تابستان فرانسه,تور بهار فرانسه,تور زمستان فرانسه,تور پاییز فرانسه,تور گردشگری فرانسه,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور فرانسه | قیمت تور فرانسه | تور ارزان فرانسه | تور لحظه آخری فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.