تور پاریس,قیمت تور پاریس,تور ارزان پاریس,تور لحظه آخری پاریس,تور گردشگری پاریس,قیمت تور ارزان پاریس,جاذبه های پاریس,دیدنی های پاریس,تور کریسمس پاریس,تور تابستان پاریس,تور بهار پاریس,تور زمستان پاریس,تور پاییز پاریس,تور گردشگری پاریس,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور پاریس | قیمت تور پاریس

پاریس پایتخت فرانسه و بزرگترین شهر اروپا در پیشروی اقتصاد می باشد. سالیانه حدود 30 میلیون توریست را جذب خود میکند و درآمد خیلی خوبی از صنعت توریسم به دست می آورد.

پاریس و خیابان های سنگ فرش شده آن و صندلی هایی که در بیرون از مغازه ها چیده شده است نشان از کافه هایی است که کافه چی فنجان قهوه ای را برای پذیرایی از افراد عاشقی که بعد از قدم زدن در خیابان های پاریس، کافه ای را برای استراحت انتخاب نموده اند، دارد.

این شهر و فضای کلاسیک و مدرن آن به شهر عاشقان نیز معروف است و این ادعا را میتوان در نوشته های افراد مشهور ببینیم. علاوه بر زیبایی های خیابان ها و کافه های خیابانی در پاریس، رود سن نیز بر دلبری های این شهر شگفت انگیز که از میانه شهر عبور میکند، افزوده است.

 

جاذبه های گردشگری پاریس | قیمت تور پاریس

علاوه بر پیاده روی و قدم گذاشتن بر روی سنگ فرش های زیبای پاریس، میتوانید در تور پاریس از جاذبه های گردشگری پاریس مانند شانز اِلیزه، برج ایفل، کلیسای نتردام، کاخ ورسای، موزه لوور و دیگر مکان های دیدنی، بازدید نمایید.

 

مواردی که در بالا گفته شد از معروف ترین جاذبه های پاریس میان گردشگران است.

با تورز توریست همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری پاریس بیشتر آشنا شوید. پل نئوف از دیدنی های منحصر بفرد پاریس است که بر روی رود سن واقع شده است، میدان باستیل وقایع تاریخی و سیاسی زیادی را به خود دیده است و هم اکنون نیز برای راهپیمایی در این میدان تجمع میکنند، میدان کنکورد که در سال های گذشته به لویی پانزدهم معروف بوده است و امروزه سفارت ایالات متحده آمریکا، هتل های لوکس، جواهر فروشی های شیک و اعیانی، باغ تویلری در اطراف آن قرار گرفته اند.

 

دیدنی های پاریس | تور ارزان پاریس

محله های تاریخی زیادی نیز در پاریس وجود دارد که بازدید از هر کدام خالی از لطف نخواهد بود. محله هایی همچون محله له ال، محله لومری، محله مونتمارتر، محله مون پارناس و محله لاتین از مهم ترین محله های پاریس می باشد.

 

آّب و هوای پاریس | قیمت تور پاریس

آب و هوای پاریس نه آنقدر سرد و نه آنقدر گرم میشود که اذیت شوید. هوای معتدلی در طول سال بر پاریس حاکم میشود و امکان بارش باران های شدید در هر موقع از سال را داشته باشید. زمستان های پاریس سرد میشود و آفتاب را کمتر به خود میبیند و بارش برف نیز کمتر مشاهده میشود.

 

آیا تور پاریس، انتخاب اول و آخر شماست؟ برای اطلاع داشتن از قیمت تور پاریس یا تور ارزان پاریس لطفا به تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور پاریس از اصفهان | تور پاریس از تهران | تور پاریس از شیراز | تور پاریس از مشهد

تور پاریس,قیمت تور پاریس,تور ارزان پاریس,تور لحظه آخری پاریس,تور گردشگری پاریس,قیمت تور ارزان پاریس,جاذبه های پاریس,دیدنی های پاریس,تور کریسمس پاریس,تور تابستان پاریس,تور بهار پاریس,تور زمستان پاریس,تور پاییز پاریس,تور گردشگری پاریس,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور فرانسه,تور پاریس

تور پاریس | قیمت تور پاریس | تور ارزان پاریس | تور لحظه آخری پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.