تور کانادا,قیمت تور کانادا,تور ارزان کانادا,تور لحظه آخری کانادا,تور گردشگری کانادا,قیمت تور ارزان کانادا,جاذبه های کانادا,دیدنی های کانادا,تور کریسمس کانادا,تور تابستان کانادا,تور بهار کانادا,تور زمستان کانادا,تور پاییز کانادا,تور گردشگری کانادا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور کانادا | قیمت تور کانادا

کانادا یکی از کشورهای شمالِ قاره آمریکای شمالی است و از 10 ایالت تشکیل‌ شده است.

کشور کانادا بعد از روسیه از لحاظ مساحت و بزرگی در جهان رتبه دوم را دارد ، اما این کشور جمعیت زیادی ندارد.

کانادا از لحاظ وسعت، دومین کشور پهناور جهان است اما با این‌ حال جمعیت زیادی ندارد.

امروز در تورز توریست شما را با مناطق گردشگری کانادا و تور کانادا بیشتر آشنا خواهیم نمود.

در رابطه با منابع طبیعی میتوان اشاره کرد که صنعت ماهیگیری به لحاظ تاریخی یکی از قوی ترین صنایع این کشور محسوب می شود.

یک پنجم صادرات این کشور را منابع طبیعی جنگلی تشکیل می دهد.  منابع معدنی کانادا دارای تنوع و گستردگی زیادی می باشد . در بخش شمالی کانادا ذخایر با ارزش مثل : آهن ، مس، طلا و اورانیوم وجود دارد.

کشور کانادا دارای دو زبان رسمی فرانسه و انگلیسی می باشد. در شهر آتاوا به دلیل کم بودن آمار جرم و جنایت و زیاد بودن درآمد دارای شاخص زندگی بالایی است .

شهر تورنتو ششمین شهر بزرگ برای سکونت و زندگی در کانادا میباشد . تورنتو نسبت به دیگر شهرهای کانادا از میزان مالیات کم تری برخودار میباشد و در چند سال پیش افزایش جمعیت داشته است .

پرجمعیت‌ ترین و توریستی‌ ترین شهرهای کانادا تورنتو، مونترآل و ونکوور هستند.

 

جاذبه های گردشگری کانادا | قیمت تور کانادا

جاذبه های گردشگری کشور کانادا میتوان به باغ بوچارت که یکی از زیباترین و منحصربه فردترین باغ گل های طبیعی در جهان است اشاره کرد .

گستره‌ی طبیعی و گردشگری این کشور از اقیانوس اطلس شروع‌ شده و پس از گذشتن از اقیانوس آرام در نهایت به اقیانوس منجمد شمالی ختم خواهد شد.

همه ما اغلب کانادا را با برف و سرما می‌شناسیم اما جالب است بدانید کانادا یکی از زیباترین طبیعت‌ها را در جهان دارد.

شفق شمالی که یکی از زیباترین پدیده‌های خلقت محسوب می‌شود، قطعاً می‌توان یکی از شگفتی‌هایی باشد که شما در تور کانادا مشاهده خواهید کرد.

تور کانادا با هواپیما مانند بازدید از چند کشور به‌ طور هم‌ زمان است زیرا هر نوع جاذبه‌ای را در خود جا داده است.

از مناطق گردشگری کانادا که بیشترین گردشگر را در سال به خود اختصاص می‌دهند  یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا می توان به آبشار نیاگارا که معروف ترین آبشار در دنیا است اشاره کرد. عمر این آبشار به ده هزار سال پیش بر می گردد که روزانه حدود هزار گالن در این آبشار آب می ریزد.

قایق های برای دیدن مناظر اطراف این آبشار برای گردشگران فراهم شده است تا توریستان از این مناظر طبیعی فوق العاده لذت ببرند.

از دیگر جاذبه‌های مشهور این کشور جنگل‌های زیبا اما ترسناک خمیده و خلیج فاندی است.

پارک ملی بنف یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین پارک کانادا محسوب میشود . پیاده روی ، اسکی یکی دیگر از سرگرمی های این پارک است که یونسکو این پارک را ثبت جهانی کرده است.

دریاچه مورین در پاک ملی بنف یکی از معروف‌ترین طبیعت‌های جهان است که ممکن است تصاویر آن را بر روی آب‌های معدنی، اسکناس‌ها و کارت‌پستال‌ها مشاهده کرده باشید.

 

آب و هوای کانادا | بهترین زمان سفر به کانادا | بهترین فصل کانادا | تور ارزان کانادا

آب و هوای کانادا در فصل های زمستان و تابستان بسته به موقعیت مکانی با هم فرق میکنند. در برخی از استان ها دمای هوا به زیر 15 درجه سانتی گراد می رسد . این استان ها دارای آب و هوای بسیار سرد است . کشور کانادا دارای مرز مشترک با کشور آمریکا است .

این کشور دارای تابستان‌ های معتدل و زمستان‌ های سرد و بلند مدت است.

 

تور نوروز کانادا | قیمت تور کانادا

تور نوروز  کانادا  یکی از بهترین زمان‌ها برای بازدید از چرچیل که یکی از شهرهای توریستی و سرد کانادا به‌حساب می‌آید، است که هرساله گردشگران بسیار زیادی را برای مشاهده خرس‌های قطبی و وال‌های بلوگا و همچنین شفق زیبای شمالی به سمت خود جذب می‌نماید که به دلیل سرد بودن این منطقه بهترین موقعیت برای تور کانادا استفاده از تور بهار کانادا است.

 

تور ارزان کانادا | تور لحظه آخری کانادا

همیشه یکی از مهم‌ترین موارد برای گردشگران قیمت تور کانادا است که می‌توانید برای سفری ارزان‌ تر، از تور ارزان کانادا استفاده کنید و برای بازدید به منطقه‌های طبیعی کانادا سری بزنید.

در تور ارزان کانادا شما می‌توانید از مشهور ترین مناطق گردشگری دیگر کانادا نظیر، بندرگاه داخلی ویکتوریا در شهر توریستی ونکوور، پارک ملی جاسپر در دامنه کوه‌ های راکی همراه با دره‌ های وسیع و یخچال‌های طبیعی و قطار مشهور کانادا که علاوه بر حمل‌ و نقل، قصد دارد از میان زیباترین مناطق گردشگری کانادا عبور کند اشاره کرد.

 

قیمت تور کانادا | تورهای کانادا

هزینه تور کانادا بسته به فصول مختلف و زمانی فرق میکند. کسانی که قصد سفر به این کشور فوق العاده جذاب و دیدنی را دارند میتوانند به سایت تورز توریست مراجعه نمایند.

در سایت تورز توریست شما با تور کانادا ، قیمت تور کانادا ، تور کانادا ارزان و با بهترین آژانس های مسافرتی و اطلاعات مربوط به آنها آشنا خواهید شد.

همچنین ما در این سایت اطلاعات بروز و جدید را در رابطه با کشور کانادا ، شرایط مهاجرت به کانادا ، ارزان ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا ،مراکز خرید تورنتو ، جاذبه های گردشگری کانادا ،آداب و رسوم کانادا ، خوشمزه ترین غذاهای کانادا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 

تور کانادا از مشهد | تور کانادا از تهران | تور کانادا از شیراز | تور کانادا از اصفهان

تور کانادا,قیمت تور کانادا,تور ارزان کانادا,تور لحظه آخری کانادا,تور گردشگری کانادا,قیمت تور ارزان کانادا,جاذبه های کانادا,دیدنی های کانادا,تور کریسمس کانادا,تور تابستان کانادا,تور بهار کانادا,تور زمستان کانادا,تور پاییز کانادا,تور گردشگری کانادا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور کانادا | قیمت تور کانادا | تور ارزان کانادا | تور لحظه آخری کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.