تور کره جنوبی,قیمت تور کره جنوبی,تور ارزان کره جنوبی,تور لحظه آخری کره جنوبی,تور گردشگری کره جنوبی,قیمت تور ارزان کره جنوبی,جاذبه های کره جنوبی,دیدنی های کره جنوبی,تور کریسمس کره جنوبی,تور تابستان کره جنوبی,تور بهار کره جنوبی,تور زمستان کره جنوبی,تور پاییز کره جنوبی,تور گردشگری کره جنوبی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور کره جنوبی | قیمت تور کره

کشور کره جنوبی را همه ما با سریال های جواهری در قصر و افسانه جومونگ شناختیم.

این کشور با نام رسمی جمهوری کره در شرق آسیا قرار گرفته است و پایتخت آن سئول میباشد.  که یکی از  بـزرگترین شهر های دنیا به حساب می آید.

 

آب و هوای کره جنوبی | تور ارزان کره جنوبی

کرهٔ جنوبی کشوری نیمه‌ کوهستانی است و جزیره‌ های فراوانی دارد. آب هوای حاکم در کره جنوبی عمدتا معتدل و مرطوب و بارانی است اما بهترین ماه برای سفر به کره تیر ماه و شهریور ماه هست که هوا معتدل تر میشود.

 

مهمترین شهرهای کره جنوبی | قیمت تور کره جنوبی

مهم ترین شهرهای کره جنوبی عبارت اند از: سئول و پوسان، دائگو، اینچئون، دائجون، چجو و اولسان .

کره جنوبی پر از افسانه های گوناگون از سلسله پادشاهانی است که هر کدام برای مدت های طولانی بر این کشور حکمرانی کرده اند. علاوه بر این، کره در زمینه تکنولوژی صاحب نام بوده و دومین رتبه رشد سریع اقتصادی در دنیا را دارد.

 

مکان های گردشگری کره جنوبی | تور گردشگری کره جنوبی

این کشور هر ساله پذیرای هزاران گردشگر است و در این میان سئول بیشترین سهم بازدید کننده ها را دارا است. پارک ملی عمومی سان سئو راک که در خارج از شهر سئول قرار گرفته است یکی از مقاصد گردشگران خارجی در این کشور است .

شهر تاریخی جیون جیو و جزیره جیو نیز یکی دیگر از مکان های گردشگری این کشور به شمار میروند.

در سئول قصر زیبای جیئونگ بوک گونگ و کاخ آبی که محل کار و زندگی رییس جمهور کره جنوبی میباشد از دیگر مقاصد گردشگران هستند.

صخره سر اژدها، دهانه آتشفشانی  Sungsan Sunrise Peak و دهکده اقوام در جیجو نیز در بین جهانگردان طرفداران زیادی دارند.

بازدید از بزرگترین کلیسای جهان یعنی یودو فوب گوسپل در سئول نیز از جمله برنامه های گردشگران است. قصر گیونگ بوک گانگ که یکی از زیباترین قصرهای باستانی کره جنوبی میباشد، Aqua Planet مکان شگفت انگیز آبزیان و جانوران، Korean folk village دهکده ای محلی در کره، N Seoul Tower برج زیبا و بلند سئول و Everland از بزرگترین شهر بازی های دنیا نیز از دیگر مکان های گردشگری کره جنوبی به شما میروند.

 

غذاهای کره جنوبی | قیمت تور کره جنوبی

غذاهای کره عموما غذاهای سالم و تقویت کننده محسوب میشوند.

کیمچی، معروفترین غذای کره ای یک خوراک تخمیرشده سنتی  است که از سبزیجات و ادویه‌ جات گوناگون تشکیل شده است و تقریبا در کنار همه غذاهای کره سرو میشود.

 

مراکز خرید کره جنوبی | تور لحظه آخری کره جنوبی

برای خرید کردن میتوانید به مراکز خرید زیبایی سر بزنید که تقریبا هر چه که نیاز دارید را در دل خود جای داده اند.

محله اینسا دانگ در مرکز شهر سئول، پر از اشیاء قدیمی ولی نفیس و سنتی ‏است. از مرکز خرید  Dongdaemoon Market‏ میتوانید البسه مورد نیاز خود را تهیه کنید. Paju premium Outlet‏، Namdaemoon Market، ‏ Myeong-dong‏  نیز از دیگر مراکز خرید کره هستند که بهترین اجناس را میفروشند.

 

تور کره جنوبی

در سفر به کره جنوبی، بسیاری به دنبال این هستند که با صرفه جویی در هزینه ها، سفری کم خرج و در عین حال خوب را تجربه کنند، که این امر با تور ارزان کره جنوبی  و تور لحظه آخری کره جنوبی امکان پذیر می یاشد.

با این حال، قیمت تور کره جنوبی با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن  آن متفاوت میباشد.

اگر شما هم علاقه مند به دیدن کشور زیبای کره جنوبی هستید در تور کره جنوبی  ثبت نام کنید. برای رزرو تور کره جنوبی با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط تور، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور کره جنوبی  از تهران | تورکره جنوبی از اصفهان | تور کره جنوبی از شیراز | تور کره جنوبی از مشهد

تور کره جنوبی,قیمت تور کره جنوبی,تور ارزان کره جنوبی,تور لحظه آخری کره جنوبی,تور گردشگری کره جنوبی,قیمت تور ارزان کره جنوبی,جاذبه های کره جنوبی,دیدنی های کره جنوبی,تور کریسمس کره جنوبی,تور تابستان کره جنوبی,تور بهار کره جنوبی,تور زمستان کره جنوبی,تور پاییز کره جنوبی,تور گردشگری کره جنوبی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور کره جنوبی | قیمت تور کره جنوبی | تور ارزان کره جنوبی | تور لحظه آخری کره جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.