تور یونان,قیمت تور یونان,تور ارزان یونان,تور لحظه آخری یونان,تور گردشگری یونان,قیمت تور ارزان یونان,جاذبه های یونان,دیدنی های یونان,تور کریسمس یونان,تور تابستان یونان,تور بهار یونان,تور زمستان یونان,تور پاییز یونان,تور گردشگری یونان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور یونان | قیمت تور یونان

یونان کشوری است در جنوب شرقی اروپا که با ترکیه، بلغارستان، آلبانی و همچنین با دریای فیروزه ای اژه و دریای ایونی همسایه می باشد.

نام یونان در ذهن هر شنونده ای تداعی گر بازی های المپیکی، داستان نویسی و محل تولد و رشد دموکراسی می باشد.

 

آب و هوای یونان | قیمت تور یونان

آب و هوای یونان در تور یونان عید 97 در ماه مارس فصل بارانی است و همراه داشتن لباس بارانی از ضروریات است.

البته در فصل بهار و قدم زدن در کوهستان های یونان و دیدن گل های بهاری که سر از خاک و سنگ های کوهی به بیرون آورده اند بی شک لذت بخش خواهد بود. زمستان های معتدلی در قسمت جنوب یونان و زمستان های سردی در قسمت های کوهستانی یونان حاکم است.

 

جشنواره های یونان | فستیوال های یونان

جشنواره های جالب و هیجان انگیزی در یونان برگزار میشود که میتوانید در تور یونان نوروز 97 در یکی از مهیج ترین فستیوال های یونان یعنی فستیوال صخره نوردی کالیمنُس که در ماه می (اردیبهشت) برگزار میشود شرکت کنید و هیجان رقابت را در تور یونان خود ثبت نمائید.

 

جاذبه های گردشگری یونان | قیمت تور یونان

بازدید از جاذبه های گردشگری یونان را در اولویت های سفر خود به یونان قرار دهید. البته در تور یونان، شهرهای مختلفی را میتوان بازدید نمود که از جمله شهر های یونان میتوانیم به آتن، سالونیک، جزیره رودس، جزیره سانتورینی و جزیره کرت اشاره داشته باشیم.

آتن شهری باستانی است و جاذبه های گردشگری تاریخی متفاوتی را درون خود جای داده است.

جاذبه های گردشگری آتن در تور ارزان یونان میتوان به پلاکا، آگورا، ارچتیوم، معبد المپیک زئوس و کوه لیکابتوس اشاره داشت.

 

مراکز خرید یونان | تور ارزان یونان

خرید در سفر و داشتن سوغاتی های شهر و کشور مقصد از یادگاری هایی است که در تور یونان برای هر فردی خاطره انگیز است. برای خرید ارزان در تور یونان ارزان میتوانید در شهر آتن به مرکز خرید موناستیراکی مراجعه کنید و از تنوع قیمت و تنوع محصول مطمئنا شگفت زده خواهید شد.

شما میتوانید تور یونان با هواپیما را انتخاب کنید و از مراکز خرید یونان که مراکز لوکس و مجلل مانند گلدن هال، آتیکا، آتن مال، مترو مال و هارت مال دیدن و خرید نمائید.

 

تور لحظه آخری یونان | رزرو تور لحظه آخری

با توجه به ایام مختلف سال مانند فصل امتحانات یا ایام بهار و روز های سرد زمستانی ، ظرفیت تور یونان تکمیل نمیشود و آژانس های مسافرتی اقدام به برگزاری تور لحظه آخری یونان می نمایند.

آیا انتخاب تور یونان برای شما یک گزینه ایده آل است؟

برای داشتن اطلاعات کافی از قیمت تور یونان لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور یونان ازتهران | تور یونان از مشهد | تور یونان از شیراز | تور یونان از اصفهان

تور یونان,قیمت تور یونان,تور ارزان یونان,تور لحظه آخری یونان,تور گردشگری یونان,قیمت تور ارزان یونان,جاذبه های یونان,دیدنی های یونان,تور کریسمس یونان,تور تابستان یونان,تور بهار یونان,تور زمستان یونان,تور پاییز یونان,تور گردشگری یونان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور یونان | قیمت تور یونان | تور ارزان یونان | تور لحظه آخری یونان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.