تور سنگاپور کریسمس 2018,تور کریسمس,تورهای لحظه آخری کریسمس,قیمت تور کریسمس سنگاپور,تور ارزان کریسمس سنگاپور,تورهای سنگاپور,کریسمس 2018

تور کریسمس سنگاپور | کریسمس 2018

در هر جایی از دنیا که باشید نمی شود، حال و هوای کریسمس  را در شهرتان احساس نکنید . گرچه در بعضی از مناطق  شاید کم لطفی به کریسمس و سانتا شده باشد ولی در مناطق دیگر با مهمان نوازی این کم لطفی ها جبران شده است  .

ما سعی می کنیم که دراین مقاله شما را با کریسمس در سنگاپور آشنا کنیم ، خدا را چه دید شاید شما یکی از مسافران تور سنگاپور کریسمس 2018  باشید .

کریسمس در سنگاپور | تور کریسمس

تب و تاب کریسمس را از اوایل دسامبر در هر شهری می توان احساس کرد ، سنگاپور هم  یکی از این شهر هاست که تا قبل  از ژانویه به پیشواز سال نو می رود . شهر از 25 دسامبر زاد روز حضرت مسیح چهره ی خود را عوض می کند و فروشگاه ها با تخفیف های باور نکردنی روزهای شلوغی را سر می کنند . در این زمان کمتر کسی را  در خانه می توان یافت  ، هتل ها هم کمی استراحت می کنند تا مسافرانشان سرگرم هستند .

خوب  این جمعیت کجا می روند ؟ شاید این سوال خیلی ها باشد که جواب آن در جاذبه های سنگاپور خلاصه می شود .

CLARKE QUAY یا همان مرکز جشن سنگاپور می روند . در CLARKE QUAY فروشگاه ها و بارها در کنار رودخانه سنگاپور حس خوبی به جشن کریسمس می دهد .

دیدنی های سنگاپور | جاذبه های گردشگری سنگاپور

در روبرویتان می توانید چرخ و فلک بزرگ سنگاپور یا همان پرنده سنگاپوری را با تمام شگوه اش تماشا  کنید . چرخ وفلکی که زمانی بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا بود تا اینکه آمریکایی ها تنها با چند متر اختلاف این افتخار را از سنگاپور گرفتند . اگر خوش شانس باشید البته بیش از اندازه خوش شانس باشید میتوانید واپسین لحظه های سال کهنه را با نمایی از آتش بازی و آسمان خراش های شهر سپری کنید و وقتی پیاده می شوید این چرخ و فلک سواری شما یک سال طول کشیده است .

خوب پس از سال نو چه کار کنیم ؟

پیشنهاد ما به شما باغ های خلیج است . باغی با درخت های 50  متر و نور پردازی حیرت آور جای خوبی برای آرزو های سال نو است ، جالب است بدانید که باغ خلیج سنگاپور به عنوان بهترین بنای جهان در سال 20122 انتخاب شده است .

خوب از هر چه گفتیم یک قلم را جا انداختیم ، آن هم خرید است . بالاخره کادو کریسمس را نمی شود فراموش کرد ، بهترین مراکز خرید برای کریسمس  را  در مرکز شهر ، خیابان باغ سنگاپور و فروشگاه های مصطفی سنتر می توانید پیدا کنید .

امیدواریم که اطلاعاتی هر چند مختصر و کوتاه در مورد سفر به سنگاپور به شما داده باشیم . هم اکنون می توانید برای  رزرو و مشاهده  جزئیات تور سنگاپور کریسمس 2018 به وبسایت تورز توریست مراجعه کنید .

———————————————————————-

———————————————————

تور سنگاپور کریسمس 2018,تور کریسمس,تورهای لحظه آخری کریسمس,قیمت تور کریسمس سنگاپور,تور ارزان کریسمس سنگاپور,تورهای سنگاپور,کریسمس 2018 – کریسمس در سنگاپور –  تور سنگاپور نوروز ۹۶ – تور سنگاپور نوروز 97 – تور سنگاپور نوروز – تور سنگاپور نوروز 97 – تورهای سنگاپور نوروز 96 – تور نوروزی سنگاپور – تور نوروزي سنگاپور – تور سنگاپور و مالزی – تور سنگاپور و بالی – تور سنگاپور و پوکت – سنگاپور نوروز ۹۶ – سنگاپور نوروز 97 – سنگاپور نوروز ۹۷ – نماد سنگاپور – تور سنگاپور نوروز 98 – تور سنگاپور نوروز 97 – تور سنگاپور نوروز ۹۷ – سنگاپور ویکی پدیا – سنگاپور وو مالزی – سنگاپور ويزا – ویزای سنگاپور در مالزی – ويزاي سنگاپور از مالزي – ویزای سنگاپور مالزی – اخذ ویزای سنگاپور از مالزی – ویزای سنگاپور از ایران – تور مالزی و سنگاپور – دیدنیهای مالزی و سنگاپور – تورهای مالزی و سنگاپور

تور سنگاپور کریسمس 2018 | تور کریسمس,تور لحظه آخری کریسمس,تور ارزان کریسمس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.