جاذبه های گردشگری اروپا,اروپا,تور اروپا,قیمت تور اروپا,تور ارزان اروپا,تور لحظه آخری اروپا,تور گردشگری اروپا,قیمت تور ارزان اروپا,جاذبه های اروپا,دیدنی های اروپا,تور کریسمس اروپا,تور تابستان اروپا,تور بهار اروپا,تور زمستان اروپا,تور پاییز اروپا,تور گردشگری اروپا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

توجه شما دوستان را به این تور با مکان های بسیار دیدنی در کشورهای زیبا جلب می نماییم. که همگی جاذبه های گردشگری اروپا را شکل میدند.

 

کشور ایتالیا | تور ایتالیا

پایتخت این کشور روم می باشد که بیشترین گردشگران را نسبت به شهر های دیگر این کشور به سمت خود کشانده است. شهر زیبای روم در ایتالیا را با لقب معروف شهر ابدی میشناسند چرا که این شهر از زمان های بسیار دور، یعنی روم باستان بازمانده است و در واقع مرکز اصلی روم باستان، در این شهر واقع بوده است. اگر تا به حال به روم رفته اید، بر طبق افسانه ها باید سکه ای در فواره تروی (چشمه ی عشاق) بیاندازید تا دوباره به این شهر بازگردید.

کلوسئوم | تور ایتالیا

حتما شما هم تا به حال با نبرد گلادیاتور ها آشنایی داشته اید. یکی از زیبا ترین مناطق دیدنی روم آمفی تئاتر روم، یعنی کلوسئوم می باشد که از سال 80 میلادی تا کنون با صدمات زیادی به جای مانده است. معماری فوق العاده و زیبای آن، ما را به گذشته های دور می برد و تجسمی از نبرد گلادیاتور ها را بر ذهن ما حاکم میکند.

واتیکان | تور ایتالیا

واتیکان که کوچکترین ایالت دنیا شناخته شده در این شهر قرار دارد و درون این ایالت کلیسای دیدنی سیسین و میدان سن پیتر و موزه واتیکان قرار دارد. کلیسا بر اساس توسعه انجیل مسیح می باشد و کار های خیریه ای هم در این رابطه انجام می دهند. این کلیسا برنامه هایی همچون مدارس کاتولیک، دانشگاه ها، پناهگاه ها و بیمارستان ها و … را برای جذب افراد به مسیحیت انجام می دهند.

دلیل اصلی گردشگران برای دیدن این ایالت، طراحی بسیار زیبا و آشنایی با فرهنگ آنجا می باشد.

ونیز ایتالیا | تور ایتالیا

ونیز شهری بر روی آب دریای آدریانیک است و این شهر به شهر رویا ها و شهر کانال های آبی شهرت دارد. بعضی از قسمت های این شهر واقعا در آب قوطه ورند و رو به قایق ها باز می شوند. این شهر نه بزرگراهی دارد و نه اتومبیلی، بلکه این شهر قایق های مسافربری بزرگ و زیبا دارد که در بین کانال های آبی در حرکت هستند. نام این قایق های با کرایه بالا گوندولا می باشد. در این شهر برای سوگواری ها وجشن ها هم از این قایق ها استفاده میکنند.

 

 

 

 

کشور آلمان | تور آلمان

خب اکنون به آلمان میرویم. پایتخت این کشور برلین می باشد که تاریخ پر هیاهوی آلمان تاثیر بسزایی در این شهر داشته است.

دروازه براندنبورگ | تور آلمان

دروازه براندنبورگ یکی از دروازه های قدیمی برلین است که در قسمت غربی شهر قرار دارد. از میان دروازه های قدیمی زیاد برلین، تنها براندنبورگ باقی مانده است. این دروازه درب ورودی عظیم الجثه خیابان اونتر دن لیدن است. این دروازه شباهت بسیار زیادی با دروازه آتن دارد. دوازده ستون دروازه براندنبورگ (۶ ستون در هر سمت) پنج راه عبور و مرور را تشکیل داده‌اند. مردم شهر فقط اجازه داشتند از دو راه منتهی برای رفت و آمد استفاده کنند.

مجسمه ارابه چهار اسبه مربوط به ویکتوریا الهه پیروزی رومیان باستان است که در حال هدایت ارابه‌ای است که چهار اسب آن را می‌کشند. معمار این دروازه کارل گوتهارد فون لانگ هانس می باشد و طراحی ارابه آن بر عهده شخصی به نام یوهان گوتفیرد شاکو بوده است.

کلیسای یادبود قیصر ویلهلم | تور آلمان

این کلیسا در خیابان کورفوراشتندام برلین واقع شده است. ارتفا کلیسا 20 متر و پهنای آن 35 متر می باشد. این کلیسا طی جنگ جهانی دوم تا حدودی آسیب دیده است. برج این کلیسا به صورت شش ضلعی است در صورتی که خود کلیسا هشت ضلعی می باشد. در ورودی کلیسا در قسمت داخلی ساختمان، مجسمه ای از حضرت مسیح در بالای محراب آویزان شده که توسط مارل همتر خلق شده است. در سمت چپ محراب در کنار منبری هشت ضلعی، حوضچه سفالین غسل تعمید حاوی آب مقدس بر روی پایه ای از جنس سنگ مرمر کارارا قرار دارد.

قلعه نیوس کوانستین (Neuschwanstei) | تور آلمان

یکی از معروف ترین مناطق دیدنی آلمان قلعه نیوس کوانستین می باشد که در استان بایرن قرار دارد. دستور ساخت این قلعه توسط لودویگ دوم بوده است که در دستان خود همچین تصویری راداشت و به علت طراحی فوق العاده آن، دستور ساختش را داده است. باید گفت که این قلعه یکی از سوژه های عکاسی توریست ها می باشد.

 

 

کشور فرانسه | تور فرانسه

مقصد بعدی فرانسه است. پایتخت این کشور پاریس می باشد. این شهر، شهر رویا ها و آرزو هاست و همچنین شهر عاشقان است. از برج ایفل تا موزه لوور که در خود، تابلوی مونالیزا را نگهداری میکند و کلیسای مرموز نوتردام با داستان های بی نظیرش، این شهر با دیوار های رنگی و کافی شاپ های زیبایش چشمان توریست ها را به خود مجذوب کرده است. همچنین این شهر در خود آرامگاه صادق هدایت را جای داده است.

برج ایفل | تور فرانسه

تصور پاریس و حتی فرانسه بدون ایفل بسیار سخت است. این برج با 324 متر ارتفاع خود زیبایی نهفته ای را در خود جای داده است. بازدیدکنندگان این برج به قدری زیاد است که برای دیدن بهتر برج، صف های عریضی را برای خرید بلیط ایجاد میکند. این شاهکار اثر گوستاو ایفل در سال 1889-18877 است و همانطور که معلوم است این برج را به نام خالق آن نوشته اند. این برج که در ابتدا برای یادبود صدمین انقلاب فرانسه ساخته شده بود، امروزه به نماد فرانسه تبدیل شده است.

کلیسای نوتردام | تور فرانسه

کلیسای بزرگ پاریس در نزدیکی رود سن که ساختن آن دو قرن از سال 1163 تا 1345 میلادی به طول انجامید. اسم عجیب و جادویی این کلیسا بی اختیار ما را به ماجرای گوژپشت نوتردام اثر ویکتور هوگو می برد یعنی ناقوس زنی که در برج های دوقلو این کلیسا زندگی میکرده. این کلیسا با ناقوس های عظیم الجثه و مجسمه های چوبی اش شاهکار معمار آن یعنی گوتیگ فرانسوی را می رساند. بزرگترین ناقوس این کلیسا 13 تن وزن دارد و در سال چند بار به صدا در می آید که یکی از آن زمان ها در 11 نوامبر، سالروز پایان جنگ جهانی اول است.

کاخ ورسای | تور فرانسه

یکی از زیباترین کاخ های دنیا، کاخ ورسای می باشد که با طراحی و ساخت فوق العاده اش به علت استفاده از سنگ هایی با رنگ زیبا شهرت دارد. این کاخ که در ابتدا فقط یک اقامتگاه برای شکار ساخته شده بود، امروزه به معروف ترین کاخ دنیا تبدیل شده است و به الگویی برای ساخت کاخ های بعدی اروپا شد. این کاخ در 20 کیلومتری جنوب غرب پاریس واقع شده است .

 

جاذبه های گردشگری اروپا

ما به معرفی چند از جاذبه های فوق العاده و تماشایی اروپا پرداختیم. البته این ها قسمت کوچکی از صدها جاذبه دیدنی در اروپا و کشور های آن است. آیا میخواهید از تمام جاذبه های گردشگری اروپا آگاه شوید؟ پیشنهاد ما به شما بازدید از سایت شبکه تور ها است.

 

تور فرانسه,تور پاریس,تور ایتالیا,تور رم,تور ونیز,تور میلان,تور فلورانس,تور آلمان​​​​​​​

جاذبه های گردشگری اروپا,اروپا,تور اروپا,قیمت تور اروپا,تور ارزان اروپا,تور لحظه آخری اروپا,تور گردشگری اروپا,قیمت تور ارزان اروپا,جاذبه های اروپا,دیدنی های اروپا,تور کریسمس اروپا,تور تابستان اروپا,تور بهار اروپا,تور زمستان اروپا,تور پاییز اروپا,تور گردشگری اروپا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

جاذبه های گردشگری اروپا | تورهای اروپای | تور اروپا | لیست تور های اروپایی | جاذبه های اروپا | شبکه تورها

تور اروپا ارزان,تور اروپا تابستان 96,تور ترکیبی اروپا,تور اروپا زمستان 96,تور اروپا 97,تور اروپا تابستان 96,قیمت تور المان,تور اروپا 97,مکان های دیدنی اروپا,ديدني هاي اروپا,شهرهای دیدنی اروپا,جاذبه های گردشگری آفریقا,کشورهای دیدنی اروپا,مکان های دیدنی اسپانیا,شهرهای توریستی اروپا,جاذبه های گردشگری فرانسه,تور اروپا قیمت,قیمت تور اروپا تابستان 96,قیمت تور المان,تور ترکیبی اروپا,تور اروپا زمستان 96,تور اروپا 96,تور دور اروپا,تور اروپا پاییز 96,بهترین فصل سفر به پاریس,بهترین زمان سفر به اسپانیا,سفر به اروپا بدون تور,راهنمای سفر ارزان به اروپا,سفر به اروپا با قطار,راهنمای سفر به اروپا,سفر به اروپا با ماشین شخصی,تور دور اروپا+قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.