تور پاتایا,قیمت تور پاتایا,تور ارزان پاتایا,تور لحظه آخری پاتایا,تور گردشگری پاتایا,قیمت تور ارزان پاتایا,جاذبه های پاتایا,دیدنی های پاتایا,تور کریسمس پاتایا,تور تابستان پاتایا,تور بهار پاتایا,تور زمستان پاتایا,تور پاییز پاتایا,تور گردشگری پاتایا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور پاتایا | قیمت تور پاتایا

پاتایا در جنوب شرقی شهر بانکوک در کشور تایلند با جمعیتی کمتر از دومیلیون نفر قرار گرفته است. علت معروف شدن پاتایا به سال 1959 میرسد که سربازان آمریکایی مشغول جنگ در این منطقه بودند و برای استراحت به خانه های اهالی پاتایا پناه آوردند و هنگامی که به سرزمین شان بازگشتند شرح حال مهمان نوازی و سرسبزی و بکر بودن سواحل پاتایا را بازگو کردند و آوازه این شهر در کل جهان پیچید.

آب و هوای پاتایا | قیمت تور پاتایا

آب و هوای پاتایا را میتوان به آب و هوای خنک در ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از میانه آبان تا میانه اسفند که میزان بارندگی کاهش یافته و گرمای هوا کمتر است و روزهای پراستقبال گردشگران در این ایام است و معمولا قیمت وسایل و هتل ها بالا می باشد، آب و هوای گرم که در ماه های مارس تا می میباشد و بارندگی به صفر میرسد و به علت گرم بودن، تعداد گردشگران کمتر است و کاهش قیمت و خلوت بودن بارها را شاهد هستیم، آب و هوای بارانی که در بین ماه های ژوئن تا اکتبر است بیشترین بارندگی را به خود میبیند.

تور ارزان پاتایا معمولا به علت خلوت بودن و همچنین پایین آمدن قیمت هتل ها و مراکز خرید در فصل بارندگی، منجر به کاهش قیمت تور پاتایا میشود.

تور پاتایا

سواحل پاتایا | تور ارزان پاتایا

در سواحل پاتایا برای علاقمندان به تفریحات آبی، امکانات متفاوتی مانند جت اسکی، شنا، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی فراهم شده است.

جاذبه های پاتایا | تور گردشگری پاتایا

پاتایا علاوه بر امکانات تفریحی، جاذبه های گردشگری نیز دارا می باشد. از جاذبه های گردشگری پاتایا میتوانیم به مزرعه کروکودیل ها، مینی سیام مجموعه ای است که از مکان های معروف دنیا ماکت های کوچکی ساخته شده است. مانند برج ایفل، مجسمه آزادی، تخت جمشید، معبد بودای زمردین از نمونه های موجود در مینی سیام می باشد.

جزیره مرجانی، باغ استوایی نانگ نوچ که انواع گونه های گیاهی مانند ارکیده، نخل های بلند، گیاهان با تزئین های زیبا و جذاب را دارا است، باغ وحش ببرها، موزه ریپلی، دنیای زیر آب، خانه مقدس حقیقت، معبد وانسانگ وارام و دهکده فیل ها اشاره داشته باشیم.

غذاهای پاتایا | قیمت تور پاتایا

غذاهای پاتایا که هم محلی هستند و هم غذاهای دریایی، چینی و بین المللی در بین آنها دیده میشود و از همه مهم تر اینکه با ذائقه ایرانی ها سازگار است میتوان به کائوفاد (ترکیبی از برنج، گوش گوساله، گشنیز، پیاز، گوجه، سیر و میگو همراه با سس چیلی می باشد.)، سوپ نودل و ماهی سی باس کریسپی اشاره داشت.

هتل های پاتایا | رزرو تور پاتایا

بی شک محل اقامت برای هر فردی قبل از حرکت و شروع سفر اولویت اول را دارد. از هتل های پاتایا میتوانیم به هتل پنج ستاره پیچ 10/ رستورانت اشاره کنیم که علاوه بر برخورد خوب و صمیمانه کارکنانهتل، شما با داشتن امکاناتی مانند استخر روباز، ماساژ، صرافی و اتاق جلسه و دیگر امکانات سفر خوبی را در تور پاتایا تجربه نمائید. از دیگر هتل های پاتایا میتوان به هتل ویستا، هتل پاتایا سنتر، هتل آسیا پاتایا، هتل ریزورت و دیگر هتل ها اشاره داشت.

آیا تور پاتایا مورد انتخاب شما می باشد؟ پس درنگ نکنید و هم اکنون به سایتتورز توریست رفته و برای رزرو آن اقدام نمائید.

تور پاتایا از تهران | تور پاتایا از اصفهان | تور پاتایا از مشهد | تور پاتایا از شیراز

تور پاتایا,قیمت تور پاتایا,تور ارزان پاتایا,تور لحظه آخری پاتایا,تور گردشگری پاتایا,قیمت تور ارزان پاتایا,جاذبه های پاتایا,دیدنی های پاتایا,تور کریسمس پاتایا,تور تابستان پاتایا,تور بهار پاتایا,تور زمستان پاتایا,تور پاییز پاتایا,تور گردشگری پاتایا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی

تور پاتایا | قیمت تور  پاتایا | تور ارزان پاتایا | تور لحظه آخری پاتایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.