تور ارمنستان,تور نوروزی,تورهای نوروزی,تور نوروز ارمنستان,تور بهار ارمنستان,بهترین فصل سفر به ارمنستان,جشن سال نو ارمنستان,کریسمس ارمنستان,جشنواره ها و فستیوال های ارمنستان,قیمت تور ارمنستان,تور نوروز ارمنستان,تور نوروزی ارمنستان,تورنوروز,تور ارزان ارمنستان,تور ارزان نوروز ارمنستان,تور لحظه آخری ارمنستان,تور ارمنستان,شهرهای توریستی ارمنستان,بهترین فصل سفر به ارمنستان,جاذبه های گردشگری ارمنستان,پایتخت ارمنستان

تور ارمنستان

کشور ارمنستان از جمله کشورهای توریستی دنیاست که هر ساله گردشگردان زیادی را به خود جذب میکند.

پایتخت این کشور ایروان  است  که خود از جمله مکان های توریستی این کشور میباشد و یكی از سه شهر مهم قفقاز جنوبی، پایتخت ارمنستان و محبوب ارمنیان جهان است. زبان مردم این کشور ارمنیمیباشد .کشور ارمنستان از غرب با ترکیه، از شمال با کشور گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان و از جنوب با کشور ایران و نخجوان هم‌مرز است.

 

جاذبه های گردشگری ارمنستان | تور ارمنستان

ارمنستان به علت جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد، یکی از بهترین کشور های توریستی دنیا به شمار میرود. وجود قلعه ها  و صومه ها و معابد تاریخی مثل معبد  Garni، صومعه Khor Virap ، کلیسای جامع Etchmiadzin ، کلیسای گغارت و شهر اشتاراک، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به تاریخ و مکان های تاریخی قرار گرفته است و باعث میشود بسیاری از مردم دنیا برای دیدن این مکان ها به ارمنستان سفر کنند.

علاوه بر این ها، دریاچه زیبای سوان که بزرگ‌ترین دریاچه قفقاز و از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در جهان است، یکی از جاذبه های گردشگری این کشور به حساب می آید که اطراف آن،چشمه ی آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین نام نیز وجود دارد. همچنین در گوشه و کنار این دریاچه مراکز تفریحی وتوریستی زیادی ساخته شده است که از جمله آن ها  میتوان به صومعه شبه جزیره، ساحل شنی، مجموعه پارک آبی، مجموعه سوارکاری و زمین تنیس و سوییت های اقامتی درساحل  اشاره کرد.

از دیگر جاذبه های گردشگری ارمسنتان پارك دنیای آب ایروان، گالری ملی ارمنستان، موزه قلعه اربونی، خانه و موزه سرگئی پاراجان، موزه هنرهای مدرن ایروان، دره گل ها و شهر اشتاراک را میتوان نام برد.

 

آب و هوای ارمنستان | تور ارمنستان

وضعیت آب و هوای ارمنستان، تقریبا ملایم است. اما در زمستان ها هوای ارمنستان به شدت سرد می‌شود و فشار جو افزایش می یابـد. هر چند آسمان ارمنستان اغلب آفتابی است و دمای هوا در ارمنستان به شدت تابع فصول سال قرار میگیرد، بنابر این اگر قصد سفر کردن به این  کشور را دارید بهتر است از تور بهار ارمنستان استفاده کنید.

 

مراکز خرید ارمنستان | تور ارمنستان

برای خرید در ارمنستان شما گزینه های زیادی پیش رو دارید. از دستفروشان کنار خیابان گرفته تا مراکز خرید لوکس و آنتیک! اگر دنبال اجناس مارک و اصل هستید بهتر است بدانید که بیشتر برندهای معروف دنیا در ارمنستان شعبه دارند و قیمت آنها نسبت به قیمت های بازار ایران ارزانتر است.

بازار بزرگ و روباز ورنیساج آخر هفته‌ها (شنبه و یكشنبه) در نزدیكی میدان جمهوری برگزار میشود و یكی از جاذبه‌های گردشگری و محبوب در این کشور است. بازار شوكا نیز جایی مناسب برای تهیه سبزیجات، میوه‌جات، شیرینی‌جات و آجیل است. شیرینی های ارمنی بسیار خوشمزه و معروف هستند.

 

جشن های ارمنستان | تور ارمنستان

بهتر است در سفر خود به فستیوال ها و جشن هایی که در این کشور برگزار میشود نیز توجه کنید که شادترین روزهای مردم را رقم میزند.

از جمله این فستیوال ها به جشن سال نو در ۱ ژانویه، 6 ژانویه (تولد و غسل حضرت مسیح)، روز 25 ژانویه که به عنوان روز عشق در خیابان سارگیس جشن میگیرند، و بر این باورند که سرنوشت آنها در این خیابان تغییر می کند، جشن درندز (آتش افروزی) در 14 فوریه و جشن وارداوار (آب پاشان) که 988 روز بعد از عید پاک، از بیست و هشتم ماه ژوئن تا اول ماه اگوست برگزار می‌شود اشاره کرد.

 

تور ارزان ارمنستان | تور ارمنستان

در سفر به ارمنستان، بسیاری به دنبال این هستند که با صرفه جویی در هزینه ها، سفری کم خرج و در عین حال خوب را تجربه کنند که این امر با تور ارزان ارمنستان میسر مییاشد. با این حال، قیمت تور ارمنستان با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن  آن متفاوت میباشد.

آیا شما هم به دیدن مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری زیبای ارمنستان علاقه مند هستید؟  اگر جوابتان مثبت است پس هر چه سریع تر در تور ارمنستان ثبت نام کرده و بهترین  خاطرات را در دفتر خاطرات زندگی تان از تور ارمنستان ثبت کنید. برای رزرو تور ارمنستان با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط تور، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

 

تور ارمنستان از تهران | تور ارمنستان از اصفهان | تور ارمنستان از شیراز | تور ارمنستان از مشهد

تور ارمنستان,تور نوروزی,تورهای نوروزی,تور نوروز ارمنستان,تور بهار ارمنستان,بهترین فصل سفر به ارمنستان,جشن سال نو ارمنستان,کریسمس ارمنستان,جشنواره ها و فستیوال های ارمنستان,قیمت تور ارمنستان,تور نوروز ارمنستان,تور نوروزی ارمنستان,تورنوروز,تور ارزان ارمنستان,تور ارزان نوروز ارمنستان,تور لحظه آخری ارمنستان,تور ارمنستان,شهرهای توریستی ارمنستان,بهترین فصل سفر به ارمنستان,جاذبه های گردشگری ارمنستان,پایتخت ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارزان ارمنستان | تور لحظه آخری ارمنستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.