تور دهلی,قیمت تور دهلی,تور ارزان دهلی,تور لحظه آخری دهلی,تور گردشگری دهلی,قیمت تور ارزان دهلی,جاذبه های دهلی,دیدنی های دهلی,تور کریسمس دهلی,تور تابستان دهلی,تور بهار دهلی,تور زمستان دهلی,تور پاییز دهلی,تور گردشگری دهلی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور دهلی | قیمت تور دهلی

دهلي يكي از بزرگ ترين و توريستي ترين شهرهاي هند است. اين كلان شهر بزرگ اماكن مذهبي، تاريخي و تفريحي بسياري دارد که در یک سفر خاطره انگیز به دهلی میتوانید از نزدیک از آن ها دیدن نمایید. دهلي روزانه ميزبان تورهاي بسياري از سراسر دنيا است.

از جمله اين تور ها، مي توان به تور دهلی نوروز 96 که توسط تورز توریست ارائه میشود و توسط تور دهلي با هواپيما انجام خواهد گرفت، اشاره داشت.

 

مکان های گردشگری دهلی | تور قیمت دهلی

قلعه سرخ دهلي، بزرگ ترين قلعه تاريخي در هند است. اين بنا، پر بازديد ترين جاذبه دهلي نيز به شمار مي رود. در سال 1679 شاه جهان دستور ساخت قلعه بزرگي را داد، علت اين تصميم تغيير پايتخت از آگرا به دهلي بود. ساخت اين قلعه با شکوه، 9 سال به طول انجاميد و معماری جذابش سبب بازدید گردشگران از این مکان توریستی شده است.

در تور دهلي 96 قلعه سرخ دهلي را فراموش نكنيد. مسجد جامع دهلي از با شكوه ترين مساجد در جهان اسلام است و بزرگ ترين مسجد در هند است. در تور لحظه آخري دهلی نیز بازدید از این مسجد زیبا گنجانده میشود.

مسجد جامع دهلي مي تواند در تور دهلی برایتان به یاد ماندنی باشد و توجه شما را به خود جلب كند. اين مسجد به همراه محوطه بيروني خود مي تواند بيش از 30000 نفر را در خود جاي دهد. مسجد جامع دهلی در روبروي قلعه سرخ قرار گرفته است كه باعث مي شود در تور ارزان دهلي خود به راحتي از اين جاذبه ها ديدن كنيد.

 

مراکز خرید دهلی | تور دهلی هند

مطمئنا در تور دهلی خواستار گشت و گذار در بازار ها و مراکز خرید دهلی هستید. بازار چندي چوك از بازار هاي قديمي دهلي است. در اين بازار هر آنچه كه نياز داشته باشيد وجود دارد. در تور دهلي ارزان خريد از این بازار مي تواند برايتان به صرفه باشد.

در بازار چندی چوک، افرادي مشغول به فروش صنايع دستي در كنار خيابان هستند که اكثر آن ها مجسمه هاي چوبي را با قيمت هاي بسيار مناسبی مي فروشند. اين بازار در كنار قلعه سرخ و مسجد جامع دهلي قرار گرفته است كه اگر در تور دهلي عيد 96 خود قصد بازديد از این بازار را داشته باشيد، از نظر حمل و نقل مشكلي نخواهيد داشت.

 

اگر قصد سفر به دهلي را داريد، باید بدانید که امکانات مورد استفاده در سفر به دهلی، در قیمت تور دهلی تاثیر دارد و اقامت در هتل ها و مدت زمان تور دهلی از عوامل تاثیر گذار در آن است. در كنار كاخ رياست جمهوري در دهلي يك دروازه بزرگي قرار دارد كه به دروازه هند معروف است. در كنار اين دروازه چندين عكاس وجود دارند كه آماده ثبت خاطرات شما هستند.

در تور دهلي بهار 96 مي توانيد از اين دروازه بازديد و لحظات سفر خود را از طریق عکاسان حاضر در این مکان ثبت نمایید. دروازه هند توسط انگليسي ها در سال 1931 به ياد سربازان هندي كه در جنگ جهاني اول كشته شده اند ساخته شد. اگر با دقت به اين دروازه نگاه كنيد اسامي اين سربازان بر روي اين دروازه نقش بسته است.

ديدن اين دروازه در تور دهلي نوروز 96 مي تواند براي شما جذاب باشد. هم اكنون مي توانيد قيمت و جزئيات تور دهلي را در وبسايت تورز توریستز مشاهده كنيد.

 

تور دهلی از تهران | تور دهلی از اصفهان | تور دهلی از شیراز | تور دهلی از مشهد

تور دهلی,قیمت تور دهلی,تور ارزان دهلی,تور لحظه آخری دهلی,تور گردشگری دهلی,قیمت تور ارزان دهلی,جاذبه های دهلی,دیدنی های دهلی,تور کریسمس دهلی,تور تابستان دهلی,تور بهار دهلی,تور زمستان دهلی,تور پاییز دهلی,تور گردشگری دهلی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

دهلی | قیمت تور دهلی | تور ارزان دهلی | تور لحظه آخری دهلی | تور هند | جاذبه های دهلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.