تور سوئیس,قیمت تور سوئیس,تور ارزان سوئیس,تور لحظه آخری سوئیس,تور گردشگری سوئیس,قیمت تور ارزان سوئیس,جاذبه های سوئیس,دیدنی های سوئیس,تور کریسمس سوئیس,تور تابستان سوئیس,تور بهار سوئیس,تور زمستان سوئیس,تور پاییز سوئیس,تور گردشگری سوئیس,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور سوئیس | قیمت تور سوییس

یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا، کشور سوئیس است که در اروپای غربی قرار گرفته است. گفته میشود این کشور، مرتفع ترین و کوهستانی ترین کشور اروپا است. پایتخت این کشور شهر برن است و پایه های اقتصادی آن، دو شهر زوریخ و ژنو میباشد.

این کشور از ثروتمندترین کشور های دنیا به شمار میرود و بنابر آمار گرفته شده، هفتمین کشوری است که شادترین مردم جهان را دارد.

مردم این کشور را به بانک ها، ساعت ها و امنیت خوبی که دارد میشناسند. مقر دو سازمان مهم صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی در سوئیس قرار دارد و یکی از دفاتر اروپایی سازمان ملل نیز در شهر ژنو واقع شده است.

اگر چه خرج و مخارج حاصل از زندگی در سوئیس بالاست اما به همین نسبت هم، افراد از حقوق و مزایای بالایی برخوردار هستند و زندگی آرام و بی دغدغه ای را در این کشور میگذرانند.

علاوه بر این، نرخ جرائم در این کشور بسیار پایین بوده و مردم احترام زیادی به قوانین میگذارنند و تابع قوانین کشورشان هستند.

سوئیس، کشوری چند زبانه است و مردم سوئیس به چهار زبان فرانسه، ایتالیایی، آلمانی و رومانش صحبت میکنند.

 

آب و هوای سوئیس | قیمت تور سوئیس

آب و هوای سوئیس معمولا معتدل است، اما ممکن است گاهی اوقات با توجه به شرایط جوی و ارتفاعات سوئیس، تعدیل پیدا کرده و متغیر باشد. با این حال بهترین فصل برای سفر کردن به این کشور، از اواخر اردیبهشت ماه تا اواخر شهریور میباشد.

این کشور، چشم‌ اندازهای طبیعی فوق‌ العاده زیبا و طبیعت بکری دارد. از این رو بسیار مهاجر پذیر بوده و هر ساله گردشگران زیادی به آنجا میروند. جنگل های سرسبز آلپ، مراتع زیبا، دریاچه های رویایی، معماری بی نظیر و کوهستان های سر به فلک کشیده، سوئیس را به کشوری متفاوت از سایر کشورها تبدیل کرده است.

رشته کوهای معروف آلپ، در بیشتر اوقات پوشیده از برف است و این موضوع باعث شده است که کشور سوئیس به  بهشت اسکی بازان تبدیل شود. خیلی از مناظر زیبای سوئیس، حاصل دریاچه ها و رودخانه های این کشور  نظیر رودخانه راین است که از شرق سوئیس سرچشمه میگیرد. علاوه بر دریاچه های طبیعی، دریاچه های مصنوعی زیبا و زیادی نیز مخصوصا در آلپ تشکیل شده است که زیباترین آنها، سیلسرزه و سیلواپلانرزه میباشد.

تور سوئیس

 

مکان های گردشگری سوئیس | قیمت تور سوئیس

منطقه آپنزل (Appenzell) در کشور سوئیس بهترین مکان برای علاقه مندان به طبیعت و همینطور غذا است. چرا که علاوه بر طبیعت خیره کننده ای که دارد، بعضی ساختمان های قدیمی در آنجا، خوراکی های لذیذ محلی را عرضه میکنند. لوسرن و دریاچه لوسرن یکی دیگر از مکان های گردشگری سوئیس میباشد که میادین سنتی و بناهای تاریخی زیادی دارد. وجود پل های به جا مانده از قرون وسطی نیز یکی دیگر از جاذبه های این شهر است.

زرمات (Zermatt) یکی دیگر از مناطق گردشگری این کشور بوده که به خاطر زیبایی‌های طبیعی و کوه بلند و زیبای ماترهورن  شهرت دارد. منطقه اسکی آن سالانه هزاران گردشگر دارد. پارک ملی سوئیس از دیگر مناطق بکر کشور سوئیس است که حیات وحش و چشم اندازهای زیبایی دارد.

قصر شیلون که یکی از قصرهای قرون وسطی است در کنار دریاچه ژنو که از زیباترین و معروف ترین دریاچه های دنیا به شمار میرود، شما را یاد قصه های پریان می اندازد. زرمات و ماترهورن، شهر قدیمی برن، ونگن، زوریخ، مترهورن و دره لاوتربرانن از دیگر دیدنی های کشور سوئیس هستند. غذای سنتی سوئیس شبیه به خوراکی هایی است که در سایر مناطق اروپا استفاده میشود. علاوه بر این شکلات های سوئیسی شهرتی جهانی دارند.

 

مراکز خرید سوئیس | تور ارزان سوئیس

برای خرید کردن از سوئیس میتوانید به سنت موریتز سر بزنید که این فروشگاه بسیاری از طراحان بزرگ را در خود جای داده است. علاوه بر این، خیابان بانهوف در زوریخ یکی از گرانترین و جالبترین خیابان های مرکز خرید در دنیا است که در فروشگاه های آن هر چیزی یافت میشود.

شاپینگ مایل برن، مرکز خرید Sihlcity و نیدردورف از دیگر مراکز خرید معروف سوئیس هستند. از جشن ها و مراسمات محلی سوئیس  نیز میتوان به روز سن ولنتاین در 14 فوریه، روز سن پاتریک در 17 مارس و 25 آوریل روز آزادی اشاره کرد. در سفر به سوئیس، میتوان با صرفه جویی در هزینه ها، سفری کم خرج و در عین حال خوب را تجربه کرد  که این امر با تور ارزان سوئیس و همینطور تور لحظه آخری سوئیس امکان پذیر است.

 

این در حالی است که قیمت تور سوئیس  با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن  آن متفاوت میباشد. اگر مایلید زیبایی های سوئیس را ببینید پس هر چه سریع تر در تور سوئیس ثبت نام کرده و بهترین  خاطرات را در دفتر خاطرات زندگی تان از تور سوئیس ثبت کنید.

برای رزرو تور سوئیس با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط تور، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور سوئیس از تهران | تور سوئیس از اصفهان | تور سوئیس از شیراز | تور سوئیس از مشهد

تور سوئیس,قیمت تور سوئیس,تور ارزان سوئیس,تور لحظه آخری سوئیس,تور گردشگری سوئیس,قیمت تور ارزان سوئیس,جاذبه های سوئیس,دیدنی های سوئیس,تور کریسمس سوئیس,تور تابستان سوئیس,تور بهار سوئیس,تور زمستان سوئیس,تور پاییز سوئیس,تور گردشگری سوئیس,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور سوئیس | قیمت تور سوئیس | تور ارزان سوئیس | تور لحظه آخری سوئیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.