تور گرجستان,قیمت تور گرجستان,تور ارزان گرجستان,تور لحظه آخری گرجستان,تور گردشگری گرجستان,قیمت تور ارزان گرجستان,جاذبه های گرجستان,دیدنی های گرجستان,تور کریسمس گرجستان,تور تابستان گرجستان,تور بهار گرجستان,تور زمستان گرجستان,تور پاییز گرجستان,تور گردشگری گرجستان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور گرجستان | قیمت تور گرجستان

کشور گرجستان به علت دارا بودن موقعیت استراژیک در منطقه، بعنوان کشوری توریستی محسوب میشود. این کشور به پایتختی شهر تفلیس ایالتی در ناحیه قفقاز اوراسیا می باشد که بنابر نزدیکی به ترکیهو روسیه همواره گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.

گرجستان از جمله کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار گفته و بسیاری معتقدند که پایتخت آن تفلیس، شهری تاریخی و قدیمی، مانند استانبول ترکیه میباشد، که برای حفظ ساختمان ها و بناهای قدیمی آن بسیار تلاش میکنند.

این کشور بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است. مردم بومی گرجستان، مردم گرجی مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی هستند و به زبان گرجی سخن می‌گویند.

 

آب و هوای گرجستان | تور گردشگری گرجستان

آب و هوای این کشور غالبا معتدل و مایل به سرد کوهستانی است اما در مجموع آب و هوای آن تابعی است از موقعیت جغرافیایی کشور گرجستان و از نظر اقلیمی آب و هوایی منحصر به فرد دارد.

بنابر این بهترین زمان سفر به گرجستان و لذت بردن از طبیعت زیبا و دیدنی های آن از شروع  تابستان ( تیر و مرداد ماه ) میباشد که هوای معتدل بهاری همراه با نو شدن طبیعت و مناظر بسیار زیبای گرجستان سفری به یاد ماندنی را بری شما در تور گرجستان رقم میزند و میتوانید برای این سفر به یاد ماندنی از تور گرجستان و تور ارزان گرجستان استفاده کنید.

 

شهر ساحلی باتومی | سواحل گرجستان | تور گرجستان

مناطق ساحلی گرجستان  همواره پذیرای جهانگردان و توریستان زیادی بوده و به جهت دارا بودن سواحل  بی نظیر، به کشوری زیبا تبدیل شده است.

شهر ساحلی باتومی یکی از مناطق گردشگری این کشور بوده و می توان آن را به عنوان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهر های قفقاز در تور گرجستان نامید.

ساحل دریا و بلوار اصلی شهر از پرطرفدارترین مکان های دیدنی این شهر هستند.

 

جاذبه های گردشگری گرجستان | قیمت تور گرجستان

شهر ساحلی باتومی :

باغ گیاه شناسی ، قلعه باستانی گونیو آپاپساروس ، آبگاه دلفین ها، آبشار ماخونتستی Makhuntseti، تله کابین آرگو باتومی، آکواریوم باتومی، مسجد قدیمی، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک ۶ می و دریاچه نوریگلی Nurigeli، از جمله مناطق دیدنی شهر باتومی میباشند.

شهر کانتون :

یکی دیگر از جذاب ترین شهرهای گرجستان، شهر کانتون می باشد. بعضی این شهر را مرکز شهر تاریخی تلقی می کنند و انواع بازارهای میوه و سبزیجات در کانتون موجود می باشد و مرکز برگزاری فستیوال های هنری و پخت غذا در بهترین رستوران های لا بامبا می باشد.

 

تفریحات گرجستان | تور تفریحی گرجستان

در تور گرجستان، می توانید از پیست های اسکی مجهز گرجستان از جمله پیست اسکی گودائوری نیز لذت ببرید.

اگر چه گرجستان معمولا برای سواحل زیبایی که دارد، شنا کردن و همینطور حمام آفتاب گرفتن شناخته شده است ولی برای دوست داران اسکی نیز مکانی مناسب به شمار میرود.

 

دریاچه لاک پشت تفلیس | قیمت تور گرجستان

دریاچه لاک پشت تفلیس (Turtle Lake Tbilisi) یکی دیگر از اماکن دیدنی و تفریحی شهر تفلیس در گرجستان می باشد.

این دریاچه زیبا، یک تفرجگاه تابستانی در محله واکه است. علاوه بر هوای مطبوع آن، رستوران های زیادی در اطراف دریاچه وجود دارد که بازدید کنندگان میتواند ساعتی به دور از هیاهوی شهر به استراحت و شنا مشغول شوند.

از دیگر مناطق جذاب کشور گرجستان ، پل صلح تفلیس گرجستان، کلیسای جامع تثلیث مقدس تفلیس، رود متکواری تفلیس، موزه استالین، بلوار باتومی، پارک آبی، نارین قلعه، کلیسای سامیبا و … میباشند که در کنار دیگر مناطق زیبای گرجستان ، بهترین سفر را برای شما رقم میزنند.

 

غذاهای گرجستان | رستوران های گرجستان

رژیم غذایی مردم این کشور و هرآنچه که به مسائل آشپزی مربوط است، از فرهنگ غذایی مردم قفقاز جنوبی، آسیا و سواحل دریای سیاه نشات گرفته است.

برای خوردن غذاهای خوشمزه گرجی، حتما به رستوران خینکلیس تسنتری که دارای بیشتر از پنجاه سال قدمت است سر بزنید و در آن جا خینکالی غذای معروف گرجی که با آرد ذرت و گندم و گوشت درست میشود را امتحان کنید.

 

مراکز خرید گرجستان | تور ارزان گرجستان

برای خرید میتوانید به خیابان های پکینی و روستاولی مراجعه کنید که مغازه های خوبی دارند.

اگر علاقه مند به اجناس قدیمی و عتیقه نیز هستید حتما به بازار پل مراجعه کنید.

مرکز خرید تبلیسی مال، بازار واگزال تفلیس، بازار دست فروشی درای بریج از دیگر مراکز خرید گرجستان هستند که علاوه بر برندهای مطرح دنیا، دارای پوشاک و لوازمی متنوعی نیز می باشند.

 

جشن های گرجستان | فستیوال های گرجستان

در این کشور نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، فستیوال های متنوعی برگزار میشود که از کشورهای مختلف اعم از آمريکا، ارمنستان، گرجستان و ترکيه در این فستیوال ها حضور دارند و از میان آنها میتوان به فستيوال موسيقي قفقاز در ماه ژوئن، فستیوال کازانتیپ در آناکلیای گرجستان، فستیوال جذاب بستنی ها در شهر تفلیس، فستیوال پنیر در تفلیس و همینطور فستیوال رنگ اشاره کرد.

 

تور ارزان گرجستان

اگر شما نیز به دنبال این هستید که با صرفه جویی در هزینه ها ، سفری کم خرج و در عین حال خوب را تجربه کنید میتوانید با تجربه ی تور گرجستان ارزان این مهم را تحقق ببخشید.

با این حال، قیمت تور گرجستان با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن  آن متفاوت میباشد.

برای رزرو تور گرجستان با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط تور، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور گرجستان از تهران | تـور گرجستان از اصفهان | تور گرجستان از شیراز | تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان,قیمت تور گرجستان,تور ارزان گرجستان,تور لحظه آخری گرجستان,تور گردشگری گرجستان,قیمت تور ارزان گرجستان,جاذبه های گرجستان,دیدنی های گرجستان,تور کریسمس گرجستان,تور تابستان گرجستان,تور بهار گرجستان,تور زمستان گرجستان,تور پاییز گرجستان,تور گردشگری گرجستان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور گرجستان | قیمت  تور گرجستان | تور ارزان گرجستان | تور لحظه آخری گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.