تور هلند,قیمت تور هلند,تور ارزان هلند,تور لحظه آخری هلند,تور گردشگری هلند,قیمت تور ارزان هلند,جاذبه های هلند,دیدنی های هلند,تور کریسمس هلند,تور تابستان هلند,تور بهار هلند,تور زمستان هلند,تور پاییز هلند,تور گردشگری هلند,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور هلند | قیمت تور هلند

یکی از کوچکترین کشور ها در شمال غربی اروپا کشور هلند است. این کشور که به سرزمین لاله‌های نارنجی معروف است، کشوری است زیبا با تاریخ و فرهنگی غنی و مردمی خونگرم. پایتخت هلند شهر آمستردام میباشد.

بندر روتردام یکی از شـهر های بزرگ هلند است وعلاوه بر این، از بزرگترین بنادر اروپا نیز به شمار میرود. هلند پر از مراتع سرسبز است و رودخانه هایی مثل رودخانه راین از آن می گذرند.

 

تور تابستان هلند | قیمت تور هلند

در بین کشور‌ های اروپایی ، هلند نیز به دلیل زیبایی های بی شماری که دارد یکی  از مقاصد پر طرفدار توریستی به شمار میرود.

تابستان های آن شلوغ بوده و بسیاری از توریستان از گوشه و کنار دنیا به هلند سفر می کنند، چرا که  در این فصل، آب و هوا متعادل تر است.

باغ کاکنهف (Keukenhof) بزرگترین باغ گل در هلند است که با هنرمندی گلکاران هلندی هر بار زیباتر میشود و هر ساله هزاران بازدید کننده را جذب خود میکند.

 

جشنواره گل هلند | قیمت تور هلند

این باغ، مهم ترین مـرکز جشنواره سالانه گل لاله در کشور هلند است. موزه ریجکس (Rijks) در آمستردام آثار هنری و تاریخی زیبایی دارد و از بهترین گالری های جهان به شمار میرود. این موزه نیز یکی از مقاصد گردشگران در هلند محسوب میشود.

 

مکان های گردشگری هلند | تور ارزان هلند

پارک ملی هوگ ولووه بزرگترین پارک ملی هلند به علت دارا بودن مناظر زیبا و طبیعی، یکی دیگر از مکان های گردشگری این کشور می باشد. منطقه یوردان در آمستردام  مقصد دیگر گردشگران نیز، به علت کافه هایی که دارد معروف است و بین جهانگردان محبوبیت زیادی دارد.

 

کانال های قایق سواری آمستردام | دیدنی های هلند

کانال های آمستردام و خانه های زیبای به جامانده از قرن هفدهم در اطراف این کانال ها هم بسیار مورد توجه گردشگران هستند. قایق سواری در این کانال ها در کنار تماشای این خانه ها یکی از کارهای مورد علاقه مردم در این کشور است. میدان دام، آسیاب بادی دِ خووایا، پل لاغر، خانه آن فرانک و کیدردیک از دیگر جاذبه های گردشگری کشور هلند هستند.

 

غذاهای هلند | تور گردشگری هلند

هلندی ها به خوردن سیب زمینی علاقه وافری دارند و از غذاهای سنتی همراه با سیب زمینی، سبزیجات بخارپز و نوعی آبگوشت استفاده می کنند. علاوه بر این، قهوه به همراه شیر در هلند طرفدار زیادی دارد.

 

مراکز خرید هلند | قیمت تور هلند

برای خرید کردن از هلند می توانید به مرکز خرید  De Bijenkorf در آمستردام سر بزنید و اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنید. مرکز خرید الکساندریوم و مرکز خرید Central Plaza در رتردام از دیگر مراکزی هستند که گردشگران برای خرید کردن به آن ها مراجعه می کنند.

لازم به ذکر است که می توانید البسه مورد نیاز خود را از برترین برندهای دنیا در این مراکز خرید پیدا کنید. اگر شما هم به دیدن کشور هلند علاقه مند هستید پس هر چه زودتر در تور هلند ثبت نام کنید. ممکن است به دنبال سفری کم خرج و در عین حال خوش باشید، که میتوانید از تور ارزان هلند و تور لحظه آخری هلند استفاده کنید.

با این حال، قیمت تور هلند با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت می باشد.

برای رزرو تور هلند با هواپیما و اطلاع یافتن از شرایط تور، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور هلند  از تهران | تور هلند از اصفهان | تور هلند از شیراز | تور هلند  از مشهد

تور هلند,قیمت تور هلند,تور ارزان هلند,تور لحظه آخری هلند,تور گردشگری هلند,قیمت تور ارزان هلند,جاذبه های هلند,دیدنی های هلند,تور کریسمس هلند,تور تابستان هلند,تور بهار هلند,تور زمستان هلند,تور پاییز هلند,تور گردشگری هلند,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور هلند | قیمت تور هلند | تور ارزان هلند | تور لحظه آخری هلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.