جاذبه های گردشگری بالی,دیدنی های بالی,سواحل بالی,موزه های بالی,معابد بالی,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

جاذبه های گردشگری بالی

بالی یک جزیره شگفت انگیز و زیبا در اندونزی می باشد که اگر یکبار تجربه سفر در این جزیره به داشته باشید، لذت این سفر به یاد ماندنی هیچ گاه ازخاطرتان پاک نخواهد شد.

برای داشتن سفری به یاد ماندنی و شیرین، مانند ماه عسل، بالی یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

برای سفر به این جزیره بهتر است با جاذبه های این جزیره زیبا آشنا شوید.

موزه های بالی

موزه هنر آگونگ ری | Agung Rai Museum of

دراین موزه از نزدیک میتوانید با فرهنگ، آداب و رسوم، لباس های قدیمی و سبک زندگی مردم در بالی آشنا شوید.

همچنین در این موزه تابلوهای نقاشی هنرمندان مختلفی نگهداری میشود.

موزه بالی

این موزه از نقاط مهم جذب گردشگر در بالی می باشد.معمولا در این موزه از عروسک های خیمه شب بازی، سفال های تاریخی، ظروف حک شده زیبا که از هنرمندان معروف و سرشناس بالی به یادگار مانده، نگهداری می شود.

موزه گیانیار(gianyar) در ایالت گیانیار قرار گرفته است.

معابد بالی | تور گردشگری بالی

معبد پورا ماراجان آگونگ

یک معبدی برای خانواده پادشاه در بالی است که بسیار دیدنی و جالب می باشد.

معبد اوبد

فضای بزرگی دارد و برای بازدید از آن، باید وقت زیادی را بگذرانید.از مکان های دیدنی آن می توان به جنگل میمون ها، پارک فیل ها، سافاری و ….اشاره داشت.

معبد آبی اولون

این معبد منبع آب برای مناطق بی آب و کم آۤب می باشد که وظیفه آبرسانی به این مناطق را دارد.دراین معبد کسانی که خدای آب را عبادت میکنند دورهم جمع می شوند و به عبادت مشغول میشوند.

معبد لوت

این معبد بر روی یک جزیره ای کوچک قرار گرفته است و شما تنها در صورتی میتوانید از آن بازدید نمایید که حالت مد در دریا حاکم باشد.زیرا در حالت جزر دریا این جزیره و معبد به زیر آب رفته و موردی نمیتوانید مشاهده نمائید.

معبد مادر

این معبد در منطقه باساکی قرار گرفته است و به اعتقاد کسانی که پیرو آئین هندو هستند از کهن ترین معابد هندو می باشد.برای بازدید هنگام صبح و درحالیکه خدایان در خواب آرام هستند، امکان پذیر می باشد.

سواحل بالی | تور ساحلی بالی

ساحل نوزا دوآ

این ساحل در قسمت جنوبی بالی قرار گرفته است.محلی برای به آرامش رسیدن و گذراندن چندروز از زندگی به دور از هرگونه شلوغی و استرس می باشد.

این جزیره، یک جزیره گران قیمت می باشد و بیشتر هتل های لوکس و رستوران های عالی در این جزیره قرار دارند.

ساحل جیمباران

این ساحل دیدنی و آرام به علت فراوانی و تنوع در غذاهای دریایی مورد توجه گردشگران مختلف از دنیا قرار گرفته است.

همچنین محل مناسبی است برای دوش آفتاب، ورزش های آبی متعدد و لذت بردن از ساحلی که شن های نرم و سفیدی دارد.

پارک پرندگان بالی | تور گردشگری بالی

دراین پارک میتوانید از نزدیک با گونه های مختلف پرندگان آفریقایی و آمریکایی دیدن نمائید. مورد قابل توجه در این پارک که باعث وجه تمایزش نسبت به پارک های پرندگان دیگر شده است میتوان به در قفس نبودن پرندگان اشاره داشت.!

اگر در حین گشت و گذار در این پارک دیدنی ، ناگهان پرنده ای زیبا و با جثه ای بزرگ بر روی شانه هایتان نشست، نترسید و تعجب نکنید، بلکه این پرندگان بصورت آزاد در این پارک دیدنی زندگی می کنند.

پارک آبی واتربوم بالی | تور ورزش های آبی

پارک آبی واتر بوم یکی از جاذبه های گردشگری بالی است که به علت داشتن سرسره های آبی، وسایل بازی که مخصوص با آب طراحی شده است، افراد با سنین و سلیقه های مختلف را هرساله به خود جذب میکند.

جاذبه های ورزشی گردشگری بالی | تور بالی

قایق سواری در تنداب | تور بالی

در این ورزش آبی هیجان انگیز شما میتوانید حتی بدون دانستن علم و تمرین قایق رانی، فقط با کمک راهنمایی که برایتان قرار می دهند میتوانید یک روز عالی و مهیج را تجربه کنید.

دراین تفریح به یادماندنی با سوار شدن بر قایق و عبور از بین جنگل ها و راههای پرپیچ و خم و دیدن مناظر طبیعی، یک روز متفاوات را در تور بالی تجربه نمائید.

دنیای دریا و غواصی | تور بالی

بالی جزیره ای است که میان دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است و غواصان زیادی هرساله برای استفاده از دنیای زیر آب های اقیانوس آرام و هند به این جزیره زیبا سفر میکنند.

اگر شماهم یک غواص هستید و دوست دارید با ماهی های رنگارنگ و گونه های گیاهی متفاوت در زیر آب آشنا شوید برای تور بالی درنگ نکنید و همین الآن برای رزرو آن به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تجربه سافاری در تور بالی | تور بالی

سافاری در سفر، به گردشی گفته میشود که معمولا گردشگران برای تحقیق یا تفریح و برای تهیه فیلم های مستند از حیات وحش طبیعی، به آن سفر میکنند.

در بالی این حیات وحش در منطقه دنپاسار قرار گرفته است.شما میتوانید از دو قسمت متفاوت این حیات وحش دیدن نمائید.

یکی روبرو شدن با تمساح، ببر، شیر و آشنا شدن با شکار آنان و نحوه تهیه غذاهایشان می باشد.

دومی بازدید از تعداد زیاد و متنوع جانوران دریایی و آبزی مانند دلفین های مهربان می باشد که با شما دست می دهند و نمایش های متفاوت را اجرا می نمایند.

جنگل میمون ها در بالی | تور بالی

در این جنگل میمون های متنوع و زیادی نگهداری میشود که نسل بیشتر آنها در حال نابودی و انقراض هستند.

هیجان و تجربه جدید و بازدید از میمون ها بدون آنکه در قفس باشند، آزادانه می چرخند با حرکاتشان باعث خندیدن شماها می گردند، بسیار به یاد ماندنی خواهد بود.

پارک فیل ها | تور تفریحی بالی

پارک فیل ها شامل فیل های مهربان و بی آزاری است که میتوانید از نزدیک آموزش های بسیار جالبی که به فیل ها می دهند و آنان نیز اجرا میکنند مشاهده نمائید. و یا اینکه میتوانید سوار بر فیل ها شوید و به بازدید از مناطق طبیعی و جنگل های بالی بروید.

آتشفشان کینتامانی | جاذبه های بالی

این آتشفشان در حال حاضر فعال است و از گدازه های آن که بعد ازمدتی سرد و سخت می شوند، اهالی آن منطقه برای درست کردن خانه هایشان از این گدازه ها استفاده میکنند.

در تور بالی حتما ازین آتشفشان دیدن نمائید تا سفر خوبی را داشته باشید.

همچنین بازدید از غار خفاش ها که در این منطقه قرار دارد نیز میتواند بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.

اگر میخواهید  تور بالی را تجربه نمایید، به لیست تور بالی در سایت تورز توریست مراجعه نمایید.

جاذبه های گردشگری بالی,دیدنی های بالی,سواحل بالی,موزه های بالی,معابد بالی,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

جاذبه های گردشگری بالی | قیمت تور بالی | تور ارزان بالی | تور لحظه آخری بالی | تور بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.